کلاهبرداری با ترفند سرمایه گذاری دیجیتالی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: مجرم سایبری که با ترفند خرید ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید ارز دیجیتال از او، موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

به گفته این مقام مسئول، شاکی در اظهارات خود گفته است چند وقت پیش در شبکه اجتماعی اینستاگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کند و سود‌های کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدم و مدت کوتاهی با وی در ارتباط بودم و پس از جلب اعتمادم مبلغ یک میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه ارز‌های دیجیتال برای وی واریز کردم و بعد از واریز وجه دیگر پاسخی از وی دریافت نکردم و متوجه کلاهبرداری شدم.

او گفت: با به دست آمدن هویت متهم و پس از تشریفات قضایی، تیم عملیات این پلیس مجرم را در یکی از محله‌های شمالی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند و طی بررسی پرونده بیش از ۱۳ نفر به شکات پرونده اضافه شدند عنوان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا و مواجهه با شاکی به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت با هویتی جعلی و جلب اعتماد شکات با وعده واهی سود بسیار بالا حدود ده میلیارد ریال کلاهبرداری کردم.

برچسب ها: پلیس ، فتا ، شکایات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار