کنتور برق ۲۵۰ روستای کردستان امسال تکخوانی می‌شود

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: مقرر است امسال کنتور برق ۲۵۰ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان تکخوانی شده و از حالت بازفروش خارج شود.

هیوا خرم گفت: یکی از اولویت‌های کاری شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان تامین برق مطمئن و پایدار و همچنین توسعه و اصلاح شبکه برق با هدف جلب رضایت مشترکان در نقاط مختلف استان است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: یکی از طرح‌های روستا محور این شرکت، طرح تکخوانی کنتور برق است که در آن هر مشترک روستایی همچون مشترکین شهری یک کنتور جداگانه دارد و به‌صورت جداگانه نسبت به قرائت کنتور وی اقدام می‌شود.

به گفته او درهمین راستا کنتور برق ۱۲۳۷ روستای این استان با ۱۳۸ هزارو ۲۵۴ مشترک روستایی تکخوانی و از حالت بازفروش خارج شده است.

خرم می گوید: در مجموع و در سراسر استان، کنتور برق ۵۱۶ روستا تاکنون تکخوانی نشده که قرار است تا پایان سال ۱۴۰۲ کنتور برق تمام روستا‌های باقی مانده نیز تکخوانی شوند.

او گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته از ۵۱۶ روستای باقی مانده کنتور برق ۲۵۰ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان امسال تکخوانی شده و از حالت بازفروش خارج می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: کل هزینه‌های مربوط به تکخوانی کنتور روستا‌ها بر عهده شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان است و مشترکان متحمل پرداخت هزینه‌ای در این خصوص نمی‌شوند.

برچسب ها: تکخوانی ، کنتور برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.