نویدکیا: سازمان لیگ در تعیین محل بازی با پرسپولیس ضعیف عمل می کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: محل بازی با پرسپولیس هنوز مشخص نیست و این نشان دهنده عملکرد ضعیف سازمان لیگ است.

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره  بازی با پرسپولیس در هفته آینده که هنوز محل برگزاری آن مشخص نشده، گفت: سازمان لیگ یکی از ضعیف ترین شرایط خود را تجربه می کند چرا که  باید زمان مشخص می کرد تا حریف زمینش را انتخاب کند، در غیر این صورت خودش زمین بی طرف را مشخص می کرد. اینجا است که فوتبال ایران آدم‌ها را به شک و شبهه می‌اندازند. 

طبق حکم کمیته انضباطی بازی رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان باید در یک زمین بی طرف برگزار شود که سرخپوشان  به عنوان میزبان بازی برگشت هنوز محل بازی را مشخص نکردند.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اعلام اسامی مربیان خارجی به عنوان جانشینی او در روزهای گذشته گفت: واقعیت این است که من یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم و مسئولان باشگاه دوست دارند این همکاری ادامه پیدا کند. آنها از شرایطی که داشتیم راضی بودند اما واقعیت این است که باید فصل تمام شود بعد ببینیم عملکردمان چقدر توانسته به تیم کمک کند و بعد برای آینده تصمیم‌گیری می‌کنیم.

نتایج ضعیف تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده که  نام چند مربی خارجی  برای جانشینی محرم نویدکیا مطرح شود اما ساکت مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که از نویدکیا حمایت می کند و گزینه دیگری برای هدایت تیم مطرح نیست. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار