معلمان برتر کردستانی تجلیل شدند

مراسم بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان سرآمد و منتخب برتر کردستان امروز در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در مراسم تجلیل از معلمان برتر با اشاره به اینکه ارج نهادن به مقام شامخ معمان به واسطه علم، شرافت، شفقت و معنویت آنان است گفت: معلمین وظیفه دارند همواره در جهت تقویت علمی و به روز رسانی معلومات، آگاهی بخشی به جامعه و هوشمند سازی نسبت به مسائل روز پیش قدم باشند. 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم عامل توسعه فرهنگ جامعه را معلمان دانست و گفت: آینده سازی و پیشرفت کشور در زمینه‌های علمی، فرهنگی و معارف اسلامی در گرو خدمات معلمان است.

حسینی می گوید:ترویج علم، فرهنگ، معرفت، دانش و معارف اسلامی به جوانان و نوجوانان از جمله خدمات معلمان است.

عبدالله رشیدی پور معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار کردستان هم به جایگاه والای معلمان اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف و جلوگیری از نفوذ دشمن در نظام جمهوری اسلامی همواره مرهون خدمات، فداکاری و از خود گذشتگی معلمانی، چون سردار شهید سلیمانی و شهریاری بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: هر سال برنامه شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی برگزار می‌شود که ۳۶ نفر از معلمان و مدیران کردستانی به مرحله استانی این برنامه راه یافتند.

هاشم ناظمی جلال همچنین از معلمان خواست کمبود‌ها و نارسای‌هایی که در طول دو سال کرونا و در فضای مجازی برای دانش آموزان ایجاد شد را جبران کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.