دست پر بودن ستاد اجرایی فرمان امام در اجرای طرح رزمایش همدلی و احسان

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی برای توزیع این ستاد امسال به استان اختصاص یافته است.

ابوذر صناعی نیا گفت: در این مرحله از رزمایش همدلی و احسان که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی در کهگیلویه و  بویراحمد برگزار می شود تعداد چهارهزار و ۵۰۰بسته غذایی بین خانواده های نیازمند استان توزیع خواهد شد.

او می گوید: این بسته های غذایی با همکاری گروه های جهادی، مساجد فعال و دیگر تشکل های مردمی در اقصی نقاط محروم و نیازمند کهگیلویه و بویراحمد از جمله حاشیه شهرها توزیع خواهد شد.

به گفته معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، این رزمایش هشتمین مرحله از سلسله رزمایش های بنیاد احسان است که تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار بسته غذایی، پروتئینی، بهداشتی و سایر کالاهای ضروری در سطح استان توزیع کرده است. 

صناعی نیا مهمترین اهداف ستاد اجرایی امام (ره) را محرومیت زدایی قشر آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و گفت: بخش عمده ای از کمک های این بنیاد شامل بسته های معیشتی برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، قند، شکر و سویا در قالب طرح رزمایش همدلی و احسان بین نیازمندان توزیع شد.

او می گوید: بسته های لوازم آموزشی شامل نوشت افزار،  کیف، دفتر و مداد رنگی در قالب رزمایش مشق احسان بین دانش آموزان نیازمند بخش دیگری از این کمک های اهدایی بوده است.

صناعی نیا گفت: به منظور حمایت از تولیدکنندگان ایرانی همه نوشت افزارها از نوع داخلی خریداری شده و این بسته ها با هدف محرومیت زدایی در حاشیه شهرها و مناطق محروم این استان توزیع شد.

به گفته معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان، در این مدت رزمایش های  همدلی و احسان ، مشق احسان، احسان سلامت و رزمایش احسان و دلگرمی  به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در استان اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.