ماجرای انصراف بارسلونا از جذب هالند

برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد باشگاه بارسلونا تنها به خاطر قیمت بالای هالند از جذب مهاجم تیم فوتبال دورتموند منصرف نشده است.

در حالی که از باشگاه بارسلونا به عنوان یکی از مشتریان ارلینگ هالند، مهاجم گلزن تیم فوتبال بورسیا دورتموند نام برده می‌شد، این باشگاه قید جذب مهاجم نروژی را زده است. برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد، تنها دلیل منتفی شدن انتقال هالند به بارسلونا مشکلات مالی باشگاه اسپانیایی و قیمت بالای این بازیکن نیست.

روزنامه کاتالان اسپورت که نزدیک به باشگاه بارسلونا است در گزارشی فاش کرد که ۲ دلیل باعث شد تا مسئولان باشگاه بارسلونا به این نتیجه برسند که هالند برای بازی در این تیم مناسب نیست و یک دلیل مصدومیت‌های پیاپی این بازیکن است و نماینده باشگاه بارسلونا فکر می‌کند که او مستعد مصدومیت است.

از طرف دیگر هالند زندگی غیرورزشی منظمی ندارد و تاکنون درگیر اتفاقاتی شده که چیزی درباره آن‌ها به گوش رسانه‌ها نرسیده است.

در حال حاضر منچسترسیتی جدی‌ترین مشتری ارلینگ هالند است و حاضر شده هزینه انتقال این بازیکن را تمام و کمال بپردازد.


بیشتر بخوانید


با فوت مینو رایو، ایجنت (مدیر برنامه) مشهور دنیای فوتبال که گفته می‌شود برای انتقال هالند کمیسیون ۵۰ میلیون یورویی درخواست کرده بود، انتظار می‌رود هزینه انتقال این بازیکن از دورتموند به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار