سرپرست شرکت گاز استان:

عملیات گازکشی در منطقه سیستان بیش‌ از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سرپرست شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: عملیات گازکشی در منطقه سیستان در شهرهای زابل، زهک، ادیمی، دوست محمد و محمد آباد بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدرضا میرشکاری گفت: عملیات گازکشی در شهر زابل از ۴۹۸ کیلومتر شبکه تغذیه ۳۹۷ کیلومتر معادل ۸۰ درصد، شهرهای ادیمی و دوست محمد از۱۴۳ کیلومتر شبکه ۱۳۲ کیلومتر معادل ۹۲ درصد، در شهرهای محمدآباد و زهک از ۱۳۵ کیلومتر ۱۱۵ کیلومتر معادل ۸۵ درصد شبکه تغذیه اجرا شده است.

او گفت: در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان در شهر خاش از ۳۹۱ کیلومتر شبکه ۱۰۰ درصد آن اجرا شده و تزریق شبکه منوط به تکمیل شدن خط انتقال گاز ایرانشهر به خاش است، هم زمان در شهر اسماعیل آباد و ۹۳ روستای خاش از ۴۰۰ کیلومتر ۱۶۸ کیلومتر شبکه تغذیه اجرا و پیمانکار در حال انجام کار است.

سرپرست شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: در شهر ایرانشهر از ۴۴۰ کیلومتر شبکه ۴۳۶ کیلومتر معادل آن ۹۹ درصد، در شهر محمدان از ۶۰ کیلومتر ۵۵ کیلومتر معادل ۹۱ درصد، شهر بمپور از۱۰۰ کیلومتر شبکه ۷۰ کیلومتر معادل ۷۰ درصد، شهر بزمان از ۶۵ کیلومتر شبکه ۶۳ کیلومتر معادل ۹۶، شهر دلگان از ۱۰۶ کیلومتر ۱۰۳ کیلومتر معادل ۹۷ درصد عملیات گازرسانی اجرا شده است.

او  با اشاره به پیشرفت توزیع انشعابات در زاهدان گفت:در شهر زاهدان حدود ۱۴۰ هزار مشترک یعنی ۶۳ درصد انشعابات انجام شده که شامل یک‌هزار و ۳۹۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع مورد نیاز داشت که یک‌هزار و ۳۹۹ کیلومتر معادل ۱۰۱ درصد است که اجرا شده و یک درصد اضافه با افزوده شدن توسعه شهری به خصوص در شهرک صنعتی زاهدان و گازرسانی به کارخانه آرد بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.