عزت خواه:

تکریم از بازنشستگان فرهنگی، تجلیل از علم و فرهنگ در جامعه است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: قدردانی از بازنشستگان فرهنگی وظیفه همگانی است، زیرا دیروز معلم کلاس بودند و امروز الگوی جامعه هستند.

حسنعلی عزت‌خواه در دیدار با عنایت الله فتحی از بازنشستگان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازنشستگان فرهنگی گنجینه های ارزشمند آموزش و پرورش  هستند و وظیفه داریم از کسانی که  سال ها عمر خویش را وقف تعلیم و تربیت فرزندان این دیار نموده اند تقدیر کنیم.

او می گوید: وجود با ارزش معلمان و پیشکسوتان مملو از انرژی های مثبتی است که امواجش در جامعه جاری و ساری بوده ولی گاه از این امواج مثبت به درستی استفاده نمی کنیم.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان، تکریم و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی، تجلیل از علم فرهنگ و شرافت در جامعه است.

در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد عنایت الله فتحی از بازنشستگان فرهنگی نیز در سخنانی ضمن تشکر از حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در منزل او گفت: معلمان مهمترین عنصر تحول در جامعه هستند که باید قدردان آنان باشیم.

فتحی با بیان اینکه بازنشسته های آموزش و پرورش، قوی ترین سرمایه های انسانی هستند می گوید: جامعه نباید از این سرمایه های اجتماعی غافل شود و باید از نظرات وتجربیات آنان به خوبی استفاده نماید.

او بر توجه به تخصص گرایی و قدردانی از معلمان دلسوز و تلاشگر بالاخص در مناطق محروم تاکید کرد و گفت: معلمانی که صادقانه و خالصانه برای آموزش فرزندان این دیار تلاش می کنند قدردان زحمات آنان باشید.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از عنایت الله فتحی بازنشسته فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل شد.

عنایت الله فتحی از فرهنگیان قلعه رئیسی مرکز بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه است که در سال ۱۳۵۹ به استخدام آموزش و پرورش در آمد و پس از سال ها کار در مناطق محروم در سال ۱۳۸۷ باز نشسته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.