تیم فوتسال مهاجران افغانستانی قهرمان جام رمضان مشهد شد

تیم فوتسال مهاجران افغانستانی (انرژی پلاس) در بازی نهایی جام رمضان ۱۴۰۱ که در سالن فوتسال شهید بهشتی برگزار شد به مصاف تیم فوتسال ساندویچ سرد صدف رفت و با نتیجه چهار بر یک از سد این تیم گذشت.

سالن فوتسال شهید بهشتی مشهد بعد از دو سال اغما به دلیل شیوع کرونا عصر امروز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه میزبان بیش از ۴ هزار تماشاگر بود. تماشاگرانی که قدم به قدم بیش از ۳۰۰ بازی فوتسال جام رمضان ۱۴۰۱ مشهد را آمده بودند تا فینال این دوره از مسابقات را تماشا کنند.

بازی امروز علاوه بر تماشاگران مشتاق یک ویژگی مهم دیگر هم داشت و آن حضور تیم فوتسال مهاجران افغانستانی مقیم مشهد بود، که برای اولین بار به عنوان یک تیم مستقل با نام انرژی پلاس در این مسابقات شرکت کرده بودند.

۳۵۲ بازی فوتسال در ۶ سالن شهرداری مشهد

سید حسین غیاثی گفت: در جام رمضان امسال ۳۵۲ بازی در ۶ سالن شهرداری مشهد برگزار شد،خوشبختانه این مسابقات پس از دو سال کرونا با استقبال خوب تماشاگران انجام شد و در بازی فینال بیش از ۴ هزار تماشاگر در سالن شهید بهشتی حضور داشتند.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: به زودی جام دهه کرامت با حضور شش تیم قهرمان بعد از وقفه چند ساله برگزار خواهد شد.

غیاثی گفت: ما در شهرداری مشهد به دنبال ساخت یک سالن مجهز با ظرفیت بیشتر تماشاگر هستیم و انشالا که بتوانیم یک سالن در خور شهر مشهد بسازیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.