نماینده مجلس لبنان: مقاومت اکنون از همیشه آماده تر است

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان تاکید کرد محور مقاومت در زمان حال حاضر بیشتر از هر وقت دیگری آمادگی مواجه با دشمن صهیونیستی را دارد.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان بر قدرت محور مقاومت در برابر اشغالگران تاکید کرد و گفت مقاومت اکنون از همیشه آماده‌تر است.

وبسایت النشره گزارش داد حسن عز الدین، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت، با اشاره به مصادف شدن روز جهانی قدس با عید پاک اعلام کرد این همزمانی وحدت اسلامی و مسیحی را در موضوع قدس مورد تاکید قرار می‌دهد.

وی در سخنانی در شهر «طیردبا» به مناسبت روز قدس گفت: ما با عادی سازان روابط با رژیم صهیونیستی و سازشکاران و هرگونه معاملاتی که از طریق آن سعی در از بین بردن آرمان فلسطین دارند، مخالفیم. با مقاومتی همه جانبه و عظیمی که همگی اعم از ایران و فلسطین و لبنان در آن مشارکت دارند با دشمن «اسرائیلی» مقابله خواهیم کرد.

عزالدین تاکید کرد: مقاومت کاملا آماده است تا دشمن را در حالتی از وحشت و اضطراب و نگرانی نگه دارد. مقاومت امروز با طرح‌ها، راهبردها، تاکتیک‌ها و برنامه‌های بسیار قوی‌تری که دارد از همیشه قدرتمندتر است.

وی در سخنان دیگری در شهرک معرکه اعلام کرد قدس امروز دیگر تنها نیست. مقاومت با صحنه جدیدی روبروست، زیرا محوری وجود دارد که به آرمان فلسطین معتقد است و فلسطین در راس اولویت‌هایش قرار دارد. این محور همچنین به وحدت و حضور در سنگر واحد در میادین مختلف اعم از لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، عراق، ایران و سایر کشور‌های جهان عرب و اسلام اعتقاد دارد.

شایان ذکر است حزی سمنتوف، کارشناس امور کشور‌های عربی در کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی، سخنرانی سید حسن نصرالله و سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران را عامل تشویق کننده جوانان فلسطینی برای عملیات‌های جهادی و انفرادی در شهرک‌های صهیونیست نشین عنوان کرد و مدعی شد آن‌ها از فلسطینی‌ها می‌خواهند عملیات‌های انفرادی را در داخل اسرائیل انجام دهند، زیرا خنثی کردن آن‌ها برای نهاد‌های امنیتی صهیونیست‌ها سخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار