قزوین میزبان روحانیون آزاده سراسر کشور

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: اواخر اردیبهشت، قزوین میزبان روحانیون آزاده سراسر کشور است.

حجت الاسلام علی معبودی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اجلاسیه چهارهزار شهید روحانی در اوایل خرداد ماه در قم گفت: قزوین به مناسبت این اجلاسیه، ۲۶ اردیبهشت میزبان روحانیون آزاده سراسر کشور است.

این گردهمایی یک روزه با هدف ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری و آشنایی نسل جدید با این اسوه‌های جهاد و الگو‌های برجسته کشور و همچنین معرفی هر چه بیشتر سید علی اکبر ابوترابی سید آزادگان برگزار می‌شود.

 قزوین در این روز  یادواره شهدای روحانی برگزار و از مقام شامخ روحانیون آزاده نیز تجلیل می‌شود.

وی از مردم و اصحاب رسانه خواست: عکس، فیلم، نامه و مصاحبه در خصوص روحانیون به ویژه روحانیون مبارز را برای شرکت در غرفه استان قزوین در اجلاسیه چهارهزار شهید روحانی به سپاه صاحب الامر استان ارسال کنند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان تعداد شهدای روحانی استان را ۱۰۳ شهید عنوان کرد و گفت: پیکر ۸۰ روحانی شهید در استان مدفون و مابقی شهدا در مناطق دیگر خاکسپاری شده اند.

حجت الاسلام معبودی در ادامه به سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان هفته عقیدتی - سیاسی اشاره کرد و گفت: این هفته از  ۱۲ تا ۲۰ اردیبهشت ماه است که هر روز آن با عنوانی نامگذاری شده است.

وی دیدار با امام جمعه و ائمه جمعه شهرستان ها، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری حکمت مطهر با عنوان اندیشه‌های شهید مطهری تا سطح پایگاه‌های مقاومت، تجلیل از مربیان و مروجان و سربازان عرصه‌های فرهنگی، دیدار با خانواده شهدای عرصه فرهنگ و مسائل اعتقادی، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در استان، برگزاری کتابخوانی از آثار شهید مطهری و ارائه خلاصه نویسی از آثار شهید مطهری از مربیان، غبارروبی مزار شهدا و پیاده روی به سمت مزار شهدای گمنام را از برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار