اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب از مطالبات مردم

اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در چهارمحال و بختیاری از مطالبه‌های اصلی مردم از اعضای شورا‌های اسلامی است.

آقای سلیمانی دشتکی رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت ۹ اردیبهشت‌ماه روز ملی شورا‌های اسلامی گفت: توسعه راه‌های ارتباطی و تکمیل جاده‌های مواصلاتی از مهمترین درخواست شهروندان شهر‌ها و روستا‌های استان است.

اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در تمامی شهر‌های استان جزو مطالبه‌های اصلی و اولویت‌دار مردم از اعضای شورا‌های اسلامی به‌شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


مردم استان با مشکلاتی در بخش‌های اشتغال و اقتصاد مواجه هستند و برای رفع این مشکلات و تسریع در روند توسعه استان به تامین آب پایدار در حوزه‌های آشامیدنی، کشاورزی و صنعت، توسعه بخش کشاورزی به‌عنوان موتور محرک بخش اقتصاد و تضمین‌کننده امنیت غذایی مردم و تجهیز زمین‌های کشاورزی به شبکه آبیاری نوین نیاز است.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری با هدف جذب سرمایه‌گذاران به‌منظور افزایش اشتغال، پایین آمدن نرخ بیکاری و رونق اقصادی از مهمترین راهکار‌های کاهش مشکلات چهارمحال و بختیاری است.

فراهم کردن زیرساخت‌ها برای توسعه مشاغل خانگی و روستایی، ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تامین امنیت سرمایه‌گذاری برای تسریع در روند توسعه استان ضروری است.

هم‌اکنون یک‌هزار و ۹۳۴ نفر در شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان عضویت دارند که از این تعداد ۲۱۹ نفر در شهر‌ها و یک‌هزار و ۷۱۵ نفر در روستا‌ها هستند.

۹۷۰ روستا در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از این تعداد ۱۸۰ روستا خالی از سکنه است و از ۷۹۰ روستای دیگر استان ۵۴۰ روستا شورای اسلامی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار