مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:

نظم جدید جهانی روند زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد

سرلشكر صفوي گفت: در نظم جديد جهاني روند افول آمریکا و رژيم صهيونيستي را سرعت گرفته و شکل گیری تمدن نوین اسلامی حتمی است.

سرلشکر صفوی در تشریح استدلال‌های نفس‌های آخر رژیم صهیونیستی خاطر نشان ساخت: رژیم صهیونیستی و امریکایی‌ها بر این باور بودند که با عادی سازی روابط با برخی از رژیم‌های عربی ضعیف منطقه می‌توانند عمر ننگین خود را طولانی‌تر کنند و حتی با حضورشان در اطراف مرز‌های ایران و در کشور‌های همسایه ایران، برای ما تولید تهدید کنند.

گفتنی است برای اولین بار وزیران خارجه ۴ کشور عربی مراکش، امارات، مصر، بحرین و رژیم صهیونیستی نشست مشترکی با حضور وزیرخارجه آمریکا در صحرای نقب سرزمین‌های اشغالی برگزار کردند؛ موضوع ایران از جمله اهداف این نشست بود.

پیش از این آمریکا با عنوان کردن معامله قرن پیشنهاد کرد توافقنامه‌ ایجاد روابط رسمی بین کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی بدون آنکه دولتی فلسطینی در فلسطین به وجود آید، تا در واقعیت  فروش فلسطین به صهیونیست‌ها در ازای به رسمیت شناختن دولت رژیم صهیونیستی در کل فلسطین را مورد پذیرش قرار گیرد که البته مورد اعتراض گروه‌های فلسطینی واقع شد.

این توافقنامه از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و با طراحی جرد کوشنر داماد وی عنوان شد.  

کشور‌های عربی نام برده شده به همراه سودان همچنین در سال ۲۰۲۰ توافقنامه‌هایی را برای عادی‌سازی روابطشان با رژیم صهیونسیتی امضا کردند که این توافق‌ها به عنوان بخشی از پیمان ابراهیم و با میانجیگری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا انجام شده است.

به گفته مشاور عالی فرمانده کل قوا، نگرانی امروز صهیونیست‌ها از افول و تضعیف قدرت آمریکا و قرارگرفتن جهان در آستانه یک نظم جدید بین المللی که دو روز قبل مقام معظم رهبری در دیدار صمیمانه با دانشجویان مطرح فرمودند.

رهبر انقلاب در این دیدار با بیان اینکه آمریکا روز به روز از بیست سال پیش خود در حال ضعیف‌تر شدن است  فرمودند: امروز جهان در آستانه‌ی یک نظم جدید است و وظیفه جمهوری اسلامی حضور سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این نظم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار