معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده کل انتظامی کشور خبر داد

ارجاع بیش از ۹۰۰ هزار پرونده به مراکز مشاوره کلانتری ها

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در کل کشور بیش از ۹۷۰ هزار پرونده به دایره اجتماعی و مشاوره کلانتری‌ها ارجاع شده.

به گفته سردارمهدی حاجیان با اقدمات خوب روانشناسان، جامعه شناسان و مددکاران ما در این حوزه، ۷۱ درصد از این پرونده‌ها در میانگین کشوری به مصالحه انجامیده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده کل انتظامی کشور در بازدید از فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: به حمدالله اقدامات بسیار خوبی در سطح استان انجام شده و با تلاش مجموعه همکاران ما در استان، امنیت کامل و پایداری در این استان برقرار شده است.

سردار حاجیان گفت:در حال حاضر در بیش از یک هزار کلانتری در سراسر کشور دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی دایر است و در استان ایلام ۱۰۰ درصد کلانتری‌ها دارای دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی هستند.

او با اشاره به اینکه در استان ایلام حدود ۱۴ هزار پرونده به دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی ارجاع شده گفت: از این میزان، نزدیک به ۱۰ هزار پرونده به مصالحه انجامیده و خوشبختانه اقدامات خوبی همکاران ما در استان ایلام در این خصوص داشته اند.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه امروز پلیس هوشمندانه در حوزه جامعه محوری ورود پیدا کرده است، گفت: امروز پلیس تشخیص کانون‌های بحران و جرم و کانون‌های آسیب‌های اجتماعی را در مرحله اول مورد توجه قرار داده و با نگاه درمان ورود پیدا کرده است که با نگاه پیشگیری و مقابله با تشکیل کانون‌های بحران و آسیب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.