قالیباف در دیدار عضو ارشد حماس:

باید هزینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بالا برود

رئیس مجلس گفت: امت اسلامی، گروه های مقاومت و جهان اسلام باید هزینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا ببرند.

محمد باقر قالیباف در دیدار با خلیل الحیه با اشاره به اقداماتی که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی برای عادی سازی روابط با این رژیم توسط برخی دولت‌های منطقه انجام می‌دهند گفت: امت اسلامی، گروه‌های مقاومت و جهان اسلام باید هزینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا ببرند و انسجام گروه های فلسطینی قطعا در موفقیت و پیروزی بسیار موثر است.

عضو ارشد جنبش حماس نیز با اشاره به عملیاتی که اخیراً انجام گرفته تا پیام درستی به اشغالگران رسانده شود، گفت: با آغاز عملیات جهادی گروه‌های مقاومت، شاهد عقب نشینی اشغالگران بودیم، هر چند از آغاز سال میلادی جدید، ۴۰ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده اند، اما عملیات گروه های مقاومت در سرتاسر فلسطین گسترش پیدا کرده است. ما همچنین یک نیروی سازمان یافته داریم که دژی را در غزه ایجاد کرده و هر زمان آماده مقابله با دشمن است.

اراضی اشغالی فلسطین در روزها و ماه های اخیر، روزهای پرتلاطمی را پشت سرگذاشته اند.

در نتیجه حملات اخیر نیروهای اشغالگر اسرائیل به مسجد الاقصی بیش از ۲۰۰ فلسطینی مجروح و صدها نفر بازداشت شده‌اند.

در مقابل جوانی فلسطینی طی عملیات زیرگیری با خودرو و حمله با سلاح سرد، ۴ صهیونیست را به هلاکت رساند.

این جوان فلسطینی پس از اجرای عملیات، به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسید.

همچنین جوان بیست و هشت ساله فلسطینی پس از عملیاتی شهادت طلبانه که منجر به هلاکت ۲ نفر و جراحت ۱۲ شد که پس از چندین ساعت گشت زنی نیرو‌های ارتش و پلیس صهیونیست در تل آویو نهایتا به شهادت رسید.

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در این باره گفته بود که این جوان چند ساعت در سرزمین سرتاسر پلیسی حرکت کرد و سیستم رژیم صهیونیستی از ۹ شب تا نماز صبح نتوانست او را پیدا کند. در نهایت در مسجدی به او مشکوک شدند، اما خودش را تسلیم نکرد و مردانه جنگید تا شهید شد.

خلیل الحیه همچنین با یادآوری عقب نشینی دشمن و تزلزل در تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان دوشادوش مردم فلسطین ایستاده و بهای سنگینی را پرداخت کرده اند و ما همیشه قدردان این حمایت های مردم ایران هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار