مربی آلومینیوم اراک:آمادگی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داریم

فاضلی گفت: سخت تمرین کردیم تا موفق باشیم و می‌خواهیم تماشاگران آلومینیوم را خوشحال کنیم.

وحید فاضلی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد آمادگی این تیم برای فینال جام حذفی فوتبال ایران برابر نساجی مطالبی را به شرح زیر بیان کرد.

سخت تمرین کردیم تا موفق باشیم و می‌خواهیم تماشاگران آلومینیوم را خوشحال کنیم و آمادگی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داریم.

اگر سه شهر در ایران از نظر سخت افزاری و نرم افزاری شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند، یکی از آن‌ها اراک است، زیرا زیرساخت‌ها زمین و مجموعه ورزشی استاندارد و خیلی خوبی دارد.

خوشحالیم دو تیم ریشه دارو پرهوادار فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد؛ تقابل با نساجی حساسیتی برای من ندارد و تماشاگر باشد یا نباشد، آماده بازی هستیم.

در جام حذفی جدا از بحث فنی و استقامت بدنی، مهمترین فاکتور استقامت ذهنی است و هر تیمی بتواند شرایط ذهنی خودش را تا سوت پایان فینال حفظ کند، این جام را می‌تواند به دست بیاورد.

بعد از بازی مقابل پرسپولیس فضای آرامی را برای تیم فراهم و بازیکنان را آماده کردیم و بازیکنان هم بازخورد خوبی به ما دادند.

اعضای هیات مدیره و کارکنان شرکت ایرالکو همچنین مسئولان استان کمک و انرژی مثبتی به تیم دادند و امروز اگر اینجا هستیم به دلیل این حمایت‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.