ضرورت توجه به مطالبات کارگران و کارفرمایان در چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبات به حق قشر کارگران و کارفرمایان باید مورد توجه جدی مسئولان قرار بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در نشست با تشکل‌های کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر، گفت: لازمه دستیابی به اهداف در حوزه اقتصاد، ایجاد تفاهم و نزدیک کردن دیدگاه کارگران و کارفرمایان است.

در حوزه کارگران در سطح ملی و استانی شاهد وجود خلاهایی هستیم که لازم است برای جبران آن‌ها گفتگو و نشست‌هایی با این قشر و به ویژه مسئولان اجرایی چهارمحال و بختیاری افزایش پیدا کند و عرصه‌ای به منظور میدانی شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب و محتوای شعار سال نیز شکل بگیرد.


بیشتر بخوانید


ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای اجرایی کردن مطالبات به حق کارگران و کارفرمایان است و موضوع مهمی که انگیزه انجام کار و مسئولیت‌ها را افزایش می‌دهد بندگی خداوند، عبادت، ترس از قیامت، ترس از جهنم و... است که این موارد نیز در ماه مبارک رمضان، نماز جمعه، نماز جماعت و مسجد شکل می‌گیرد.

مهیا کردن عرصه عبودیت در محیط کار از سوی کارفرما یک ضرورت است چرا که این افراد تنها با مطالبه کار از کارگر نمی‌توانند به اهداف خود دست پیدا کرده و مشکلات را حل کنند بلکه با فراهم کردن شرایط جهت تقویت عبادت و ارتباط کارگران با خدا، گسترش نماز، ایمان، صداقت و... قادر خواهند بود سلامت مجموعه کاری و سطح کار تولیدی خود را افزایش دهند.

امروزه روز قدس یکی از عرصه‌های مهم ایمانی است و به عنوان یک عرصه مهم ملی نیز محسوب می‌شود؛ طی دو سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا روز قدس برگزار نشد و درنتیجه دشمنان گمان کردند فلسطین بدون پناه رها شده است همچنین تصور می‌کنند دنیا به این باور رسیده است که صهیونیست دارای حاکمیت است بنابراین باید امسال روز قدسی پرشور داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.