انفجار انتحاری در پاکستان ۴ تن را به کام مرگ کشاند+ تصاویر

رسانه‌های پاکستانی تایید کردند براثر انفجار یک بمب در یک دانشگاه ۴ تن از جمله سه چینی جان خود را از دست دادند.

رسانه‌های پاکستانی تایید کردند امروز (سه شنبه) بر اثر انفجار یک بمب در دانشگاه کراچی ۴ تن از جمله سه تبعه چین که درون یک ون درحال نزدیکی موسسه  فرهنگی «کنفوسیوس» بودند، جان خود را از دادند.

براساس گزارش رادیو پاکستان صدای انفجار مهیبی به گوش رسیده است و بعد از آن یک ون آتش گرفته است که در آن یک زن و دو مرد چینی (مسئول مرکز کنفوسیوس) به همراه راننده ون به اسم «خالد» کشته شدند.

«شهباز شریف» نخست وزیر این کشور، انفجار ون در دانشگاه کراچی را به شدت محکوم کرده و از تلف شدن جان انسان‌های گرانبها در این حادثه ابراز تاسف کرده است. در همین راستا، رعنا صنع الله، وزیر کشور پاکستان نیز این رویداد را محکوم کرده و گزارش این رویداد را از دبیر ارشد و بازرس کل پلیس خواست.

یکی از گروه‌های تروریستی و جدایی‌طلب پاکستانی مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است. این گروه ادعا می‌کند که یک زن بمب‌گذار انتحاری با نام مستعار «برامش» این حمله را انجام داده است. این اولین حمله بزرگ به اتباع چینی در پاکستان از زمان بمب گذاری در اتوبوسی در داسو در شمال غربی در ژوئیه ۲۰۲۱ است که منجر به کشته شدن ۹ شهروند چینی شد.

غلام نبی ممون، رئیس پلیس کراچی در این خصوص اعلام کرد که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که ممکن است یک بمب گذار انتحاری بوده باشد. او تایید کرد که فیلم مدار بسته تلویزیونی از محل نشان می‌دهد که فردی با پوشش سر تا پا برقع زنانه را به سمت ون می‌رود و به دنبال آن یک انفجار آنی رخ می‌دهد.

انفجار انتحاری در پاکستان ۴ تن را به کام مرگ کشاند+ تصاویر

انفجار انتحاری در پاکستان ۴ تن را به کام مرگ کشاند+ تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار