صراف اخلال گر دستگیر شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری یک نفر متهم به اخلال در نظام اقتصاد ارزی در یکی از صرافی‌های استان، خبر داد.

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک نفر متهم به اخلال در نظام اقتصادی ارزی به ارزش ۳۹۷ میلیارد ریال در یکی از صرافی‌های استان، خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا گفت: در راستای مبارزه با اخلال در نظام اقتصادی ارزی و بانکی کشور، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان غربی بررسی مدارک از صرافی‌های این استان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی می گوید: ماموران انتظامی با بررسی دفاتر مالی و تراکنش‌های بانکی، همچنین احصاء خریداران ارز دولتی نیمایی موفق به شناسایی یک صراف اخلالگر در نظام ارزی اقتصادی کشور شدند که میزان تخلفات ارزی بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال با احتساب قیمت دلار و یورو آزاد در سال ۱۳۹۷ می‌باشد؛ که در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

به گفته رئیس پلیس استان این اخلالگر ارزی با مشاهده مدارک و مستندات قانونی پلیس، در بازجویی‌های فنی با اعتراف به اینکه با سوء استفاده از شرایط ناپایدار بازار تمام گردش مالی ۳۹۷ میلیارد ریالی انجام گرفته است.

سردار خرم نیا گفت: متهم به اخلال در نظام اقتصادی ارزی با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی می گوید: پلیس آذربایجان غربی با بهره مندی از ماموران مجرب، متخصص امنیت اقتصادی و تعامل هدفمند با دیگر دستگاه‌های استان، هم در فضای واقعی هم در فضای مجازی، به صورت شبانه روزی مشغول رصد فعالیت‌های غیر قانونی اخلالگران نظام ارزی و اقتصادی کشور است و مجرمان اقتصادی یقین داشته باشند که با هوشیاری و اشرافیت بالای ماموران پلیس، در نهایت به سزای اعمال مجرمانه خود رسیده و با آنان برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.