سرپرست تیم فوتسال راگای تهران:

مسئولان هیئت فوتبال تهران هزار تومان هم به ما ندادند

ترکمان گفت: راگا ۳ سال است که در فوتسال تیمداری می‌کند، اما در این مدت مسئولان هیئت فوتبال تهران یک هزار تومنی هم به ما کمک نکردند.

علیرضا ترکمان، سرپرست تیم فوتسال راگای تهران درباره واگذاری امتیاز این تیم گفت: مسئولان استان تهران چندان راغب نبودند که راگا در لیگ برتر فوتسال باشد و از واگذاری تیم استقبال کردند. وقتی برای گرفتن مجوز خروج از تهران اقدام کردیم خیلی راحت این مجوز را صادر کردند و بدون اینکه اصراری بر ماندن داشته باشند مجوز را به ما دادند و پول آن را هم از ما گرفتند.

تیم فوتسال راگای تهران که ۲ سال پیش موفق شد به مسابقات لیگ برتر صعود کند، در ۲ فصل گذشته توانست تیم خود را در لیگ برتر نگه دارد، اما حالا بعد از گذشت ۳ سال از تشکیل این تیم امتیاز این باشگاه به تیم کاترین آمل واگذار شد و این تیم به جای راگا در لیگ برتر تیمداری خواهد کرد.

مسئولان هیئت فوتبال تهران یک هزار تومنی هم به ما کمک نکردند

سرپرست تیم فوتسال راگای تهران گفت: راگا ۳ سال است که در فوتسال تیمداری می‌کند، سال اول که در لیگ یک حضور داشتیم و در ۲ سال بعد هم در لیگ برتر بازی کردیم. در این مدت هیچ کدام از مسئولان هیئت فوتبال تهران و شهر ری یک ۱۰۰۰ تومنی هم به این تیم کمک نکردند و یک سالن به این تیم که نماینده تهران بود ندادند. 


بیشتر بخوانید


به گفته سرپرست تیم فوتسال راگای تهران این تیم در ۲ فصل اخیر خود در لیگ برتر همواره با مشکلات زیادی رو به رو بود، اما هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولان هیئت فوتبال تهران و شهر ری به این تیم صورت نگرفت تا اینکه مدیران راگا تصمیم به فروش سهمیه خود گرفتند. با به فروش رسیدن امتیاز تیم راگا، استان تهران تنها نماینده خود را در لیگ برتر فوتسال از دست داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار