جلیلی مطرح کرد

افزایش کیفیت ساخت واحدهای مسکونی با همکاری دانشگاه شریف

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: تلاش برای دستیابی به فناوری ارتقای کیفیت ساخت و ساز و مصالح ساختمانی با همکاری بنیاد مسکن صورت گرفته است.

آقای رسول جلیلی گفت: سعی داریم در منطقه طرشت تهران پروژه  ۲۵۰ هکتاری  را  در قالب بافت مسکونی و بافت شرکت های دانش بنیان  دره سیلیکون کالیفرنی به مرحله اجرایی برسانیم به طوری که  با استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان بتوانیم گام‌هایی را در این بخش برداریم. 

به گفته رئیس دانشگاه شریف تهران ارتقای کیفیت ساخت، کمک به رفع مشکلات بعد از سوانح طبیعی، تولید مصالح دانش بنیان و فناور محور، تولید قیر رنگی و شبرنگ، افزایش تاب آوری مصالح و غیره باید از این مسیر اتفاق بیفتد. در وزارت علوم، معاونت فناوری ایجاد شده و عزم دولت ارتقای دانشگاه‌هاست.

طبق دستور رئیس جمهور مبنی بر افزایش سرعت ساخت واحدهای مسکونی از طریق استفاده از فناوری نوین ساختمان و شرکت‌های دانش بنیان، بنیاد مسکن امضای تفاهم نامه همکاری با دستگاه های مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۳:۰۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
هم اکنون ایده های کار آمد ونوین بسیاری وجود دارد که در بسیاری از کشور های دنیا به انجام رسیده است وکافی است در ایران یک پایگاه پذیرش ایده ایجاد شود تا هزاران ایده کار آمد وبهینه در صنعت ساختمان ارائه شود لطفا سعی شود در این زمینه انحصار شکنی شود تا بازده بیشتری حاصل شود
آخرین اخبار