دور زدن به سبک دوچرخه سواری/ مخفی کاری ۳ ساله و ایمیل‌های مفقودی!

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: تمام ایمیل‌های فدراسیون در دوره سرپرستی افشین داوری پاک شده است.

رسول هاشم کندی درباره محرومیت خسرو قمری از فعالیت‌های ورزشی گفت: فدراسیون جهانی دوچرخه سواری ۲۰ روز پیش نامه‌ای به ما ارسال کرد و در آن اشاره کرد که خسرو قمری رئیس قبلی فدراسیون به دلیل آنچه دوپینگ سازمان‌یافته تلقی می‌شود، محروم شده است و این در حالی است که قمری محرومیت خودش را به وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و ما اعلام نکرده بود.

زمانی که ما به فدراسیون آمدیم متوجه شدیم که تمام ایمیل‌هایی که مربوط به فدراسیون قبلی بوده است، در دوره سرپرستی افشین داوری پاک شده است.

فدراسیون جهانی چندین سال است که به دلیل تعداد بالای دوپینگ دوچرخه سواران کشورمان حساسیت زیادی نسبت به این موضوع نشان داده است و خواهان تلاش فدراسیون دوچرخه سواری برای کاهش  میزان دوپینگ دوچرخه سواران شده است.

او درباره روند تاییدیه اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری توسط فدراسیون جهانی گفت: تقریبا تمامی موارد مورد نظر فدراسیون جهانی در اساسنامه آورده شده است و به نظرم ما می‌توانیم تا چند ماه آینده انتخابات فدراسیون را برگزار کنیم.

خرداد ماه سال گذشته محمود رشیدی توسط اعضای مجمع به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، اما فدراسیون جهانی این انتخابات را به رسمیت نشناخت و در نتیجه رشیدی از سمتش استعفا داد و حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، رسول هاشم کندی را به عنوان سرپرست فدراسیون  دوچرخه سواری منصوب کرد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.