توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی در شهرستان اهر

نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت:در طرح هلال رحمت با حمایت خیرین تعداد ۷۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

آقای محرم زاده با اشاره به رشادت‌های امدادگران جمعیت هلال احمر گفت: عزیزانی که به صورت داوطلبانه در این نهاد مقدس فعالیت می کنند کارشان جهادی و در راه خداست  و این کار را یک وظیفه ذاتی و انسانی می‌دانند.

امروز شاهد این هستیم که جمعیت هلال‌احمر علاوه بر اینکه در داخل کشور امدادرسانی می‌کند، به صورت بین‌المللی هم در هر نقطه از دنیا که حوادث طبیعی رخ دهد در اولین لحظات حاضر می‌شود و برای مردم آن منطقه امداد رسانی می‌کند.

 احداث پایگاه‌های امداد جاده‌ای یک حرکت خوب از سوی جمعیت هلال احمر است.

احداث پایگاه‌های امداد جاده‌ای در نزدیکی نقاط حادثه خیز و محور‌های مواصلاتی شهرستان ها لازم و ضروری است و این امر موجب خواهد شد تا امداد رسانی در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد که در این راستا کمک خیرین تاثیرگذار است.

وی خواستار راه اندازی مرکز درمانی از سوی جمعیت هلال احمر در شهرستان اهر شد و گفت: در حال حاضر بیمارستان اهر جوابگوی حجم بالای مراجعه کنندگان نمی باشد و با توجه به اینکه یکی از شاخصه‌های دولت برای احداث بیمارستان جدید میزان جمعیت می باشد، اما با این وجود شهرستان ما شدیداً نیازمند احداث بیمارستان یا مراکز درمانی است که در این راستا از مدیرعامل جمعیت هلال احمر می خواهم با توجه به اینکه بستر لازم برای احداث مرکز درمانی در ساختمان این اداره که قبلاً هم بیمارستان بود محیا است اقدامات لازم را ترتیب دهند.

بیمارستان باقرالعلوم اهر برای کل منطقه خدمات ارائه می‌دهد که بهره برداری از بخش ام. آر.آی این بیمارستان برای مردم منطقه ارسباران که در حدود ۵۰۰ هزار نفر می باشد یک اتفاق مبارک است و ما در تلاش هستیم تا کلینیک تامین اجتماعی را به پلی کلینیک تبدیل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار