نویدکیا: AFC نقطه تاریک مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: AFC به عنوان تصمیم گیرنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید مسابقات هفته پایانی را همزمان برگزار می‌کرد.

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با تیم فوتبال الدحیل قطر در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا گفت: نقطه تاریک مسابقات را باید برای AFC در نظر بگیریم زیرا از VAR استفاده نشد و اگر سیستم کمک داور ویدئویی وجود داشت شاید اتفاقات دیگری می‌افتاد. موضوع دوم این است که AFC به عنوان  تصمیم گیرنده اصلی باید مسابقات هفته پایانی که سرنوشت ساز است را همزمان برگزار می‌کرد.   

بازی‌های  هفته پایانی گروه D لیگ قهرمانان آسیا به طور همزمان برگزار نمی‌شود و تیم سپاهان چند ساعت زودتر از تیم التعاون بازی می‌کند و این موضوع باعث اعتراض نماینده فوتبال کشورمان شده است.


بیشتر بخوانید


بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به طور متمرکز در عربستان برگزار می‌شود و تیم سپاهان هم در گروه D  این رقابت‌ها با تیم‌های فوتبال الدحیل قطر، التعاون عربستان و پاختاکور ازبکستان همگروه است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قدرت اله برزه کار
۲۱:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام، من طرفدار تیم خوب سپاهان اصفهان هستم ،آقای نویدکیا مربی خوش اخلاق، خوش تکنیک وخوب است اما سر مربیگری سپاهان برای ایشان خیلی زود بود و می بایست در یکی از تیم‌های لیگ ۱ به مدت چهار سال سر مربیگری می کرد ،۲سال به عنوان دستیار اول وبعد از آن سر مربیگری تیم سپاهان را عهده‌دار می شد ،تیم سپاهان بایستی برای سال بعد یک سر مربی خوب خارجی برای تیم انتخاب کند با دو الی سه بازیکن خوب خارجی تا ان شاءالله در همه عرصه ها موفق باشد .به امید آن روز
آخرین اخبار