دعوت ورزشکاران فارس به تیم ملی دارت، بیماران خاص و پیوند اعضا

دو ورزشکار استان فارس به اردوی تیم ملی دارت بیماران خاص و پیوند اعضا دعوت شدند.

نرجس فولادی نایب رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء فارس گفت: محمد بیطرف و رها رضایی فرد نفرات دعوت شده به این اردو از فارس هستند. 

او گفت: این اردو از  ۱۱ اردیبهشت در شهرستان قم آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

فولادی گفت: ۲ بازیکن دعوت شده از فارس از آمادگی خوبی بر خوردار هستند و این امیدواری وجود دارد که به عضویت تیم ملی در آیند.

رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء فارس گفت: تیم ملی دارت ایران خود را برای انجام مسابقات جهانی و آسیایی ۲۰۲۲ آماده می کند.

او گفت: ورزش دارت، ورزش حرفه ای است و مسابقات بین المللی آن نیز برگزار می شود که در این ورزش، ورزشکاران با پرتاب یک دارت به سمت صفحه هدف، تمرکز، مهارت و دست قدرتمند خود را به نمایش می گذارند.

 فولادی گفت: این ورزش به دلیل ایجاد حس رقابت زیاد و جذابیت بسیار بالایی که دارد در محافل و میهمانی های خانوادگی، دوستانه و صمیمی بسیار مورد استقبال افراد قرار می گیرد.

رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء فارس گفت: در بیشتر ورزش ها علاوه بر فضای زیاد، به امکانات گران و یا در ورزش های دسته جمعی، به جمع آوری نفرات نیاز است که تمرین دارت را می توان در فضای بسیار کم و با سه عدد دارت و یک تخته دارت و با حداقل یک نفر یا حداکثر نفرات انجام داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار