رئیس جمهور:

دولت با فرهنگ ما می‌توانیم شهید سلیمانی به دنبال رفع مشکلات مردم است

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: امروز مصمم هستیم با پیروی از فرهنگ ما می‌توانیم حاج قاسم سلیمانی و برغم خواست دشمنان، مشکلات و دغدغه‌های مردم را برطرف کرده و در مسیر پیشرفت و آبادانی روزافزون گام برداریم.

رئیس‌جمهور در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمومنین (ع) کهنز شهریار گفت: امروز راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد امید در بین مردم و راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی است. 

به گفته او، «لذا هرکس با سخن و اقدام خود موجب تقویت امید در بین مردم شود در مسیر راهبرد نظام حرکت می‌کند و هر کسی که موجب یأس و ناامیدی در جامعه شود، بخواهد یا نخواهد در راستای راهبرد دشمنان گام برمی‌دارد.»

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: جوانان همواره کارآمدی و توانمندی‌های خود را در بخش‌های مختلف نشان داده‌اند. در دولت معتقد به میدان دادن به جوانان مؤمن و انقلاب هستیم و باور داریم موفقیت همه قوا در گرو حضور مردم و جوانان است.

به گفته رئیس‌جمهور، «مردمی بودن دولت به این است که مردم در صحنه‌های مختلف احساس مسئولیت کنند و دولت نیز زمینه حضور و مشارکت آنان را در همه عرصه‌ها فراهم کند.»

آقای رئیسی که به غرب استان تهران سفر کرده در بخش از سفرش با مردم شهریار دیدار کرد و در مسجد امیرالمومنین (ع) کهنز شهریار گفت: در جلسه شورای اداری، مشکلات مختلف این شهرستان‌ها و دغدغه‌های مردم مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت. در این جلسه مقرر شد ارتقای وضعیت فرمانداری شهرستان شهریار به فرمانداری ویژه که از جمله مطالبات مردم این شهرستان است، پس از بررسی‌های کارشناسی در جلسه هیأت دولت مطرح شود.

او همچنین تاکید کرد: در جلسه شورای اداری همچنین موضوعات حمل و نقل، مترو و آب شرب این مناطق مورد بررسی قرار گرفت و دولت این مسائل را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
7891
۰۰:۵۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ملت قدر شناس ایران خادمان خود را میشناسد و دستشان را میبوسد. شما خدمت گذار ملت هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینجور باشه که خیلی خوبه
فرزندان اولمون. میروند مالزی زندگی میکنند بعد میان ایران میشون د شورا .فرزندان دومان هم برایشان دفتر می‌زنیم. پست مدیریتی فرزند سوم که راه پدر خدا را شکر فعلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور انتقادهای مردم را بخونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام هنگام مناظره فرمودین وانتقاد کردین از دولت قبل گوشت 5برابر....خودرو 8برابر...مسکن .7برابرچطور مردم تحمل کنن..حالا بعد از گذشت 9ماه از ریاست شما برنج 2 برابر...گوجه 3برابر..بادمجان 5برابر..گوشت و 160 تا 200 ....پراید 200میلیون مسکن 20 درصد...اجاره بها 80 درصد اینترنت 60 درصد الان مردم چطور تحمل کنن شما بفرمائید
آخرین اخبار