فرماندار ایذه:

امکانات ورزشی ایذه در شان ورزشکاران نیست

نبوتی گفت: کمبود اعتبارات در حوزه ورزشی و نبود امکانات مناسب زیبنده ورزشکاران پر افتخار ایذه نیست.

حسن نبوتی در نشست بررسی مشکلات ایذه که با حضور وزیر ورزش برگزار شد گفت: این شهرستان در ۷ رشته ورزشی کشتی، بوکس، جانبازان و معلولین، ووشو، دو و میدانی، وزنه برداری و تنیس روی میز قطب کشور و استان محسوب می‌شود، اما امکانات در شان ورزشکاران نیست.

او افزود: ورزشکاران این شهرستان افتخارات زیادی در سطح مسابقات قهرمانی کشور، آسیایی و جهانی بدست آورده‌اند و در واقع ایذه شهری با روحیه پهلوانی و قهرمانی است که در آوردگاه‌های آسیایی و جهانی همواره پرچم ایران را برافراشته می‌کند.

آقای نبوتی یادآور شد که همه این افتخارات در حالی بدست آمده که در شهرستان ۲۰۰ هزار نفری ایذه تنها یک زمین چمن وجود دارد که بالگرد وزیر ورزش نیز در آن فرود آمد و همین مسئله ناراحتی ورزشکاران را نیز در پی دارد.

فرماندار ایذه می‌گوید: ایذه مهد کشتی فرنگی کشور است، تکمیل خانه کشتی یکی از اساسی‌ترین مطالبات جامعه ورزشی و شهروندان ایذه‌ای است، تا جایی که توانستیم از اعتبارات شهرستان هزینه کردیم و این طرح مهم را به این مرحله رساندیم، اما برای تکمیل نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که امیدواریم یک تصمیم جدی برای تکمیل این خانه کشتی گرفته شود.

نماینده عالی دولت گفت: تنها سالن ورزشی اختصاصی بانوان در سطح شهرستان با نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۴ سال به حال خود رها شده است، فرصت خوبی است که با تخصیص اعتبار این پروژه را تکمیل کرده و به عنوان هدیه به جامعه ورزش بانوان تحویل دهید.

ایذه در شمال شرقی خوزستان یکی از استان های مطرح در حوزه ورزشی و ورزشکاران پر افتخاری در زمینه کشتی است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.