تولید فیلم تلویزیونی «کُهزاد» در سیمای جهان بین

فیلم تلویزیونی «کهزاد» در صداوسیمای استان چهارمحال و بختیاری تهیه و تولید شد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای چهارمحال و بختیاری، فیلم داستانی «کهزاد» به نویسندگی و کارگردانی فرشاد صالحی به مدت ۸۵ دقیقه برای پخش از شبکه‌های استانی و سراسری تولید و آماده پخش شد.

این فیلم در فضایی محلی و عشایری و در مکان‌های متعدد و زیبای استان چهارمحال و بختیاری تصویربرداری شده است و بازیگران بسیاری از جمله علی جمالی، اردوان محمودیان، مصطفی رئیسی، الهه صالحی، راضیه رئیسی، مهناز نجفی و سید مهدی طاهریان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم کهزاد روایت گر طهماسب و کهزاد است که طهماسب پسر کهزاد است و پدرش را برای مخاطب در فاصله زمانی ۲۵ ساله روایت می‌کند.


بیشتر بخوانید


این فیلم تلاش می‌کند تأثیر منش و رفتار درست کهزاد که پدر داستان است و مردی متعادل در ایل است را در زندگی و تردید‌های طهماسب به نمایش بگذارد.

شاخصه اصلی این فیلم تلویزیونی استفاده از مقام‌ها و آوا‌های اصیل بختیاری است و این بهره جویی موجب موزیکال شدن اثر شده است. در طول فیلم مقام‌هایی چونلالایی خوانی ها، حماسه خوانی ها، کوچ خوانی ها، شاد خوانی‌ها و گارگریو خوانی‌ها به روش‌های مختلف به گوش بیننده می‌رسد.

مدیر تصویربرداری محمد قلی پور، آهنگساز شهرام ثابتی و کامران بهرامی، صدابردار مرتضی احمدی، تدوین گر سینا کوهی فایق، مدیر تولید علی توکلی، دستیار کارگردان ایمان طاهریان و چهره پرداز امیر حسین سمیعی هستند.

فرشاد صالحی تهیه کننده و کارگردان، متولد ۱۳۵۴ دانشجوی دکترای ادبیات است. وی تاکنون حدود ۱۵ فیلم کوتاه و بلند، از جمله: دا، آنا، مادر، " جیغ، آسانسور، جوجه پر، آن شب، تش، تست و. را تولید کرده و در جشنواره‌های گوناگون ملی، موفق به کسب عناوین مختلفی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار