استاندار ایلام:

توانمندسازی، مهم‌ترین راهکار ریشه کردن فقر است

استاندار ایلام با تاکید بر اجرای سرمایه گذاری در طرح‌های زودبازده کمیته امداد در نقاط محروم استان گفت: توانمندسازی افراد کم بضاعت، مهم‌ترین راه ریشه کردن فقر مطلق است.

 آقای بهرام‌نیا در ادامه پیگیری‌های خود در مرکز به دیدار رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) رفت و خواسته‌ها و مطالبات مدد جویان استان را مطرح کرد.

او در این دیدار خواستار توجه و پیگیری کمیته امداد کشور در خصوص تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه کمیته امداد استان، توجه به مسائل و مشکلات مربوط به خشکسالی مددجویان، رفع موانع و حمایت از طرح‌های دامداری مددجویان و همچنین اجرای طرح تامین مسکن مددجویان استان شد.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که بیش از یک پنجم جمعیت استان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی است، گفت: در اینجا لازم است از اقدامات ارزشمند کمیته امداد در استان ایلام تشکر کنم و در ادامه خواستار تداوم بیش از پیش این حمایت‌ها هستیم.

بهرام نیا یکی از راه‌های ازبین بردن فقر مطلق در کشور و استان را توانمندسازی افراد کم بضاعت و آسیب پذیر جامعه خواند و گفت: در این راستا کمیته امداد و دیگر نهاد‌های حمایتی می‌توانند با تمرکز بر نقاط محروم نسبت به اجرای سرمایه گذاری در طرح‌های زود بازده و کوچک در راستای تقویت بنیه مالی و اقتصادی خانوار‌های نیازمند اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.