اقتدار گروه ۸۴۰ موشکی ارتش در رصد دشمنان

 فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش گفت: گروه ۸۴۰ موشکی ارتش با تدابیر فرماندهان ارتش، مشغول تجهیز و به‌روزرسانی است.

امیر سرتیپ دوم شاهین پاکروان گفت:  گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش باتفکر راهبردی فرمانده کل و نیروی زمینی ارتش، در صورت هرگونه تعدی و تجاوز به خاک کشورمان قادر است دشمن را از صد‌ها کیلومتر دورتر از ایران مورد اصابت قرار دهد، گروه ۸۴۰ موشکی این اقدام را با دقتی مثال زدنی در زمان بحران به دشمن نشان خواهد داد و در لحظه خطر نیز همچون رعد و صاعقه بر دشمن خواهد بارید.

گروه ۸۴۰ موشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای از کاشان استقرار یافته و با تدبیر‌های فرماندهان ارتش، مشغول تجهیز و به‌روزرسانی است و هر روز نسبت به روز قبل مقتدر می‌شود.

به گفته او نیرو‌های ارتش پس از جنگ تحمیلی به مصداق آیه شریف وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَیْءٍ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ شروع به بازسازی، تجهیز، تعمیر، نگهداری، ابتکار و ابداع‌های محصولات جدید کرده‌اند که مردم عزیز ایران در رژه امروز (۲۹ فروردین) به مناسبت بزرگداشت روز ارتش شاهد گوشه‌هایی از این عظمت، شکوه و تجهیزات به‌روز هستند.

 توانمندی ارتش امروز جمهوری اسلامی ایران را با ارتش سال ۱۳۵۹ که عراق به ایران حمله کرد، غیرقابل مقایسه است، تجهیزات در ارتش مدرن و به روز شده و به یُمن حضور جوانان در نیرو‌های مسلح از جمله ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع و به برکت زحمت‌های کارشناسان و مهندسان جهاد خودکفایی، با در اختیار داشن تجهیزات به‌روز، آماده دفاع در مقابل هرگونه حادثه و حمله احتمالی به کشور است.

به گفته  فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به چنان قدرتی دست یافته که با فاصله گرفتن کیلومتر‌ها از بندر‌های جنوبی کشور، از آب‌های عربستان و محور‌های مرکزی جهان، باب‌المندب، سوئز و از کنار کشور‌های اروپایی و آفریقایی با اقتدار عبور می‌کند و در بندر سن‌پترزبورگ روسیه پس از اجرای رزمایش دوباره برای بازگشت این مسیر را طی می‌کند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.