بیش از یک میلیون مسافر نوروزی به شوشتر سفر کردند

 رییس اداره میراث فرهنگی شوشتر گفت: بیش از یک میلیون مسافر نوروزی از این شهرستان دیدن کردند.

علی‌محمد چهارمحالی گفت:براساس آمار بلیت‌فروشی از ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۰۵ هزار گردشگر از محوطه‌های تاریخی شوشتر دیدن کردند.

او می‌گوید: امسال شهر شوشتر مملو از مسافران نوروزی بود. تمام تلاش و همت مدیران مربوطه این بود که شوشتر شهر خوبی از لحاظ پذیرایی و امکانات رفاهی باشد که به لطف خدای متعال این اتفاق رقم خورد.

رییس اداره میراث فرهنگی شوشتر گفت: در چند سال اخیر با وقوع سیل و در پی آن شیوع بیماری کرونا و شدت آن شاهد حضور کمرنگ گردشگران به ویژه در فصل‌های مناسب سال یعنی بهار و زمستان بودیم.

این مقام مسئول گفت: برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی از آذر ماه پارسال جلسات ستاد نوروزی را برگزار کردیم و تقریبا تا دوم و سوم فروردین این جلسات ادامه داشت.

آقای چهارمحالی می‌گوید: برای اقامت در شوشتر مشکلی وجود نداشت. آموزش و پرورش با تمام قوا در این زمینه ورود کرد و امسال چند خانه تاریخی مثل خانه جامعی به چرخه گردشگری برای بحث اقامت مورد استفاده قرار گرفت. خانه مستوفی نیز تغییر مدیریت داده و به نحوی جدید مورد استفاده قرار گرفت.

رییس اداره میراث فرهنگی شوشتر گفت: تمام هتل‌های شوشتر تکمیل ظرفیت شدند و محوطه‌های تاریخی از جمله محوطه آسیاب‌ها و آبشار‌ها براساس آمار بلیت‌فروشی روزی ۱۳هزار بازدیدکننده داشتند و این امر پیش از این سابقه نداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.