فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش:

جوانانی که طرح‌های دفاعی داشته باشند می‌توانند از معافیت سربازی برخوردار شوند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش از معافیت سربازی برای جوانان دارای طرح های دفاعی خبرداد.

امیر سرتیپ رضا آذریان گفت: تمام جوانانی که طرح‌های دفاعی داشته باشند می‌توانند از معافیت سربازی بر اساس مصوبه ستاد کل نیرو‌های مسلح برخوردار شوند.

او گفت: افرادی که تمایل داشته باشند می‌توانند طرح‌های خود را به دفتر ارتش مستقر در دانشگاه فردوسی مشهد و یا این قرارگاه برای بررسی و اعلام نظر ارائه دهند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: تفکر نوین دفاعی در تمام ابعاد و با اندیشه جوانان انقلاب اسلامی به ما کمک کرد تا در مراکز جهاد خودکفایی به جایی برسیم که اکنون قوی‌ترین قدرت و نیروی نظامی در منطقه باشیم.

آذریان گفت: برخی از تجهیزات و تسلیحاتی همچون پهپاد‌ها و رادار‌ها که در شرکت‌های دانش‌بنیان کشور تولید شده است در سطح جهان بی رقیب است.

او گفت: با تشکیل سازمان جهاد خودکفایی در نیرو‌های زمینی، پدافند، هوایی و دریایی به اقتداری رسیده ایم که دیگر نیازی به واردات سلاح نداریم و خود، تامین کننده نیاز‌های خود در داخل کشور هستیم.


بیشتر بخوانید


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: اکنون به جایگاهی رسیده ایم که علاوه بر به روز رسانی قطعات مورد نیاز خود، آن را با بهترین آلیاژ در داخل کشور تولید می‌کنیم و حتی از نظر آمادگی لجستیکی، این توانمندی در نیروی زمینی ارتش وجود دارد که در هر لحظه که اراده شود سنگین‌ترین یگان‌های خود را از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر در کشور انتقال دهد.

آذریان گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب در این زمینه به همه یگان‌ها و نیرو‌ها ابلاغ شد تا در پایان سال ۱۴۰۱ بتوانیم نتایج مناسبی از اجرای این دستور‌ها و اوامر در موضوع جهاد تبیین کسب کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار