نویدکیا: بازیکنان ما نباید برابر التعاون احساساتی شوند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم بازیکنان ما با غلبه بر احساسات بازی منطقی برابر تیم التعاون ارائه بدهند.

محرم نویدکیا، در نشست خبری پیش از بازی برگشت برابر تیم التعاون  عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ گفت: ۲ شکست پشت سر هم بازیکنان را اذیت کرد، اما همه مصمم و سرحال هستند. بازیکنان تمام تلاششان را قطعا انجام می‌دهند که بتوانند بازی خوبی انجام بدهند. فقط امیدوارم احساساتی نشوند و با منطق و نظمی که دلمان می‌خواهد بازی کنند تا به نتیجه دلخواه برسیم.

تیم سپاهان ایران از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد روز سه شنبه سی ام فروردین‌ماه در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف تیم التعاون می‌رود.


بیشتر بخوانید


نویدکیا گفت:  نزدیک ۲ سال است که مسئولیت تیم را بر عهده دارم، همواره به ساختار هجومی تیم توجه ویژه داشتم. در بازی روز آینده نیز به همان روشی که همیشه انجام می‌دادیم را ارائه خواهیم کرد و تغییر تاکتیک به سبک دفاعی بازی کردن در سپاهان وجود ندارد. فقط در بازی فردا باید باهوش و کمی خوش شانس باشیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

سپاهان در بازی قبلی خود که برابر تیم التعاون برگزار شد با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا با سه امتیاز در رده چهارم جدول گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد، التعاون نیز با ۶ امتیاز تیم دوم این گروه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار