۱۰ پروژه ورزشی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۱۰ پروژه ورزشی امسال در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

سجاد انوشیروانی گفت: در سال جاری ۱۰ پروزه ورزشی اعم از تالار وزنه برداری شهرستان اردبیل و پارس‌آباد، چمن مصنوعی پوریای، ولی خلخال، سالن‌های ورزشی روستایی لعمه دشت، اندبیل و طولش در خلخال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه با وزیر ورزش و جوانان گفت:مجموعه ورزشی علی دایی هم اکنون توسط شرکت مجری وزارت مسکن و شهرسازی درحال بهسازی و بازسازی می‌باشد و ضمن تفاهم نامه‌ای که با شرکت توسعه نگهداری اماکن ورزشی منعقد شد، شرکت توسعه و نگهداری نسبت به بازسازی و بهسازی تارتان، چمن مصنوعی و دکل برق اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انوشیروانی می‌گوید: با ایجاد سالن دومیدانی و احداث سالن تخصصی ژیمناستیک، استخر تخصصی و سالن تیراندازی مجموعه ورزشی علی دایی یکی از مجموعه‌های کامل ورزشی می‌باشد که می‌توانیم شاهد برگزاری رویداد‌های ملی و بین‌المللی در استان باشیم.

او با اشاره به کمبود استان اردبیل در زیرساخت‌ها گفت: احداث سالن تخصصی بانوان از نیاز‌های اصلی شهرستان اردبیل می‌باشد و همچنین انتطار می‌رود نسبت به تکمیل سالن طبقاتی رزمی، سالن اسکیت و تکمیل زورخانه خلخال، سالن سرپوشیده گرمی و پارس‌آباد و همچنین تعمیر اساسی برای مجموعه ورزشی شهرستان نمین نگاه ویژه‌ای شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان گفت:با نگاه ویژه نمایندگان استان و استانداری اردبیل پروژه‌های ورزشی اردبیل در سال جاری فعال بوده و در این سال شاهد بهره براری و توسعه ورزش استان خواهیم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.