چندین زخمی در تیراندازی در کارولینای جنوبی آمریکا

پلیس آمریکا از وقوع تیراندازی در یک مرکز خرید در ایالت کارولینای جنوبی که چندین مجروح بر جای گذاشت، خبر داد.

پلیس آمریکا تأیید کرد که چندین نفر در تیراندازی در یک مرکز خرید در شهر کلمبیا در ایالت کارولینای جنوبی زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، پلیس آمریکا یک مرکز خرید در کلمبیا را پس از یک حادثه تیراندازی تخلیه کرد. پلیس کلمبیا اعلام کرد که تعداد مجروحان تیراندازی در یک مرکز خرید هنوز مشخص نیست.

سی‌ان‌ان نیز گزارش داد که پلیس ایالت کارولینای جنوبی تایید کرده که در این تیراندازی چندین نفر مجروح شده، اما به دلیل تداوم وضعیت امنیتی در محل، امکان شمردن دقیق زخمی‌ها نیست.

«ملرون کِلی» جانشین پلیس شهر کلمبیا گفت: «دست‌کم ۸ مجروح از این مرکز تجاری با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند. در حال حاضر کسی در این حادثه کشته نشده است و مأموران در حال جستجوی فروشگاه‌ها و غرفه به غرفه در این مرکز تجاری هستند تا ضارب یا ضاربین را پیدا کنند.»

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند مجروحان در این تیراندازی به ۱۲ نفر افزایش یافته است. پلیس کارولینای جنوبی نیز اعلام کرد ۳ مظنون در ارتباط با این حادثه بازداشت شدند.

در حادثه‌ای که چندی پیش در متروی بروکلین در ایالت نیویورک اتفاق افتاد، در ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت محلی تیراندازی به وقوع پیوست. به گفته پلیس عامل این تیراندازی، ماسک ضد گاز و لباس نارنجی رنگ پوشیده بود و ضمن تیراندازی در داخل ایستگاه مترو، از بمب دودزا نیز استفاده کرد و باعث زخمی شدن چندین تن شد.

پلیس نیویورک آمریکا اعلام کرد مجری عملیات پس از تیراندازی از محل متواری، اما چند روز بعد دستگیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار