استاندار تهران:

راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود

استاندار تهران گفت: مراسم شب‌های قدر، نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

منصوری گفت: پس از دو سال راهپیمایی روز قدس با توجه به شرایط منطقه ای و تأکید مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد. این مراسم در فضای باز برگزار خواهد شد و باید با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در کمال شکوه برگزار شود. همچنین برای نماز عید فطر نیز این نماز باید با اولویت برگزاری در فضاهای باز برپا شود و اگر به هر دلیلی مقرر شد در فضای بسته برگزار شود حتما باید پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

به گفته استاندار تهران، براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا اگر شهرستانی در وضعیت قرمز باشد برگزاری نماز عید فطر و مراسم شب قدر در فضای باز منعی ندارد اما اگر شهرستان بخواهد در فضای بسته این مراسم را برگزار کند در صورتی که در وضعیت آبی باشد با رعایت فاصله گذاری منعی ندارد. برای شهرستان های با وضعیت زرد باید ۷۰ درصد ظرفیت مکان مسقف پذیرش افراد انجام شود و سقف زمان برگزاری مراسم نیز ۹۰ دقیقه است. برای شهرستان های نارنجی باید ۵۰ درصد ظرفیت مکان برگزاری و برای شهرستان های با وضعیت قرمز ۳۰ درصد مکان برگزاری مراسم، پذیرش افراد انجام شود.

برچسب ها: روز قدس ، عید فطر ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۱۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
مسئولان برگذار کنندگان روز جهانی قدس شریف ترتیبی بدهید که روز قدس همانند روز جشن ملی 22 بهمن ماه همه ملت شرکت کنندگان در روز قدس با خودروها و موتوسیکلتها و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی به صحنه میدانهای روز قدس در سر تا سر ایران اسلامی عزیزمان بیایند تا از شیوع همگیری ویروسهای کروناهای مختلف جلوگیری شود و با زبان روزه داری هم کمتر فعالیت جسمانی کنند . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه مردمی خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
چرا اجازه میدین به خودرو سازها اینقدر در حق مردم ظلم کنند مردم را در فشار گذاشتین بخاطر سود بیشتر این صنعت ظلم بزرگی است که مسؤلین با همراهی خود در آن شریک هستند.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۲:۱۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
به حول قوه الهی خداوند جل جلاله همه امت واحده رسول الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص روز قدس یوم الله الاکبر را توکلت علی الله با حضوری متحدانه تر و منسجمانه تر و باشکوهتر و با عظمتتر و پر شور شعورتر از هر سال و دشمن شکنانتر و مقتدرانه تر و قدرتمندانه تر از هر سال با جسم جان روزه دار ماه رمضان کریم به صحنه میدانهای سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص خواهیم آمد و خردمندانه و بصیرانه برگذارش خواهیم کرد ، انشاءالله که امسال سال فتح پیروزی کامل ملت متحد فلسطین مظلوم سرافراز و آزاد سازی قدس شریف و آزاد سازی سر تا سر فلسطین اشغالی از چنگال ویروس منحوس نکبت سرطانی صهیونیستهای جنایتکاران شکنجه گران مظلوم کشان کودک کشان ضد حقوق بشر بی عدالتان تبعیضگران خبیث شیطان صفتان فراعنه برده داران فاشیستی نژادپرستان غارتگران فاسدین فاسقین باشد . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۲:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
به حول قوه الهی خداوند جل جلاله روز قدس یوم الله الاکبر را توکلت علی الله با حضوری متحدانه تر و منسجمانه تر و باشکوهتر و با عظمتتر و پر شور شعورتر از هر سال و دشمن شکنانتر و مقتدرانه تر و قدرتمندانه تر از هر سال با جسم جان روزه دار ماه رمضان کریم به صحنه میدانهای سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص خواهیم آمد و خردمندانه و بصیرانه برگذارش خواهیم کرد ، انشاءالله که امسال سال فتح پیروزی کامل ملت متحد فلسطین مظلوم سرافراز و آزاد سازی قدس شریف و آزاد سازی سر تا سر فلسطین اشغالی از چنگال ویروس منحوس نکبت سرطانی صهیونیستهای جنایتکاران شکنجه گران مظلوم کشان کودک کشان ضد حقوق بشر بی عدالتان تبعیضگران خبیث شیطان صفتان فراعنه برده داران فاشیستی نژادپرستان غارتگران فاسدین فاسقین باشد . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۲:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
روز قدس یوم الله الاکبر را توکلت علی الله باشکوهتر و با عظمتتر و پر شور شعورتر از هر سال و دشمن شکنانتر و مقتدرانه تر و قدرتمندانه تر از هر سال به صحنه میدانهای سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص خواهیم آمد و خردمندانه و بصیرانه برگذارش خواهیم کرد ، انشاءالله که امسال سال فتح پیروزی کامل ملت متحد فلسطین مظلوم سرافراز و آزاد سازی قدس شریف و آزاد سازی سر تا سر فلسطین اشغالی از چنگال ویروس منحوس نکبت سرطانی صهیونیستهای جنایتکاران شکنجه گران مظلوم کشان کودک کشان ضد حقوق بشر بی عدالتان تبعیضگران خبیث شیطان صفتان فراعنه برده داران فاشیستی نژادپرستان غارتگران فاسدین فاسقین باشد . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
امسال مردم استقبال پرشوری نشون نمیدن و دلسرد شدن از سوء مدیریت مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
ای کاش روزی هم برای دفاع از مردم مظلوم ایران داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
موسا
۱۸:۳۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام، طاعات و عبادات مقبول؛ سؤالی ساده: طبق کدام اصل قانون اساسی، دولت یا حتی ستادهای موقت تشکیل شده، اجازه دارند آزادی های مدنی مردم را به سبب نزدن واکسن سلب کنند؟ همچنین، طبق شرع مقدس، کدام آیه و حدیث پشتوانۀ چنین اقدام غیرانسانی است؟ سؤالی ساده پرسیدم، ر
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر
منه کارگر دیگه نایی برای رفتن به خیابان را ندارم
با سه فرزند و ندادن سهام عدالت و ندادن معیشتی و تبیض دیگه.... ....
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر
منه کارگر دیگه نایی برای رفتن به خیابان را ندارم
با سه فرزند و ندادن سهام عدالت و ندادن معیشتی و تبیض دیگه.... ....
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۴۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
اگه به این شکل باشه اصلا تو زانوهایم جون نداره برم راهپیمایی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۳۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
یارانه بمن ندادن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۰۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
خودروها و موتور سیکلتها با سوخت بنزین حرکت میکنن آدمیزاد هم با غذا و آب حرکت می کنه یارانه بگیران معیشتی هم با یارانشون میرن غذا و آب می خرن می خورن تا زنده بمانند و برای خودرو و موتوسیکلتشون اندکی بنزین می خرن می زنند به بک خودرو و موتوسیکلتهای قدیمیشون تا بتوانند حرکت کنند کاری کنند وقتی یارانه معیشتی رو مناسبتیش کردید و به خیلیها در ماه رمضان کریم یارانشون رو ندادیت یارانه حلال حق مسلمشون رو قطع کردیت چگونه می تونن حرکت کنند با زبان روزه چرا یارانه خیلیها و بنده حقیر فقیر مستضعف یارانه بگیر رو که از دهکهای 1 الی 4 هستیم قطعش کردید در ماه مبارک رمضان کریم انصاف و وجدان و حقوق بشر اسلامی و مسلمانیتون کجا رفته ؟!!!!! نیازی هم به درجه شماره تلفنهای بینوایانی که یارانشون رو قطع کردید نیست به خوبی و شفاف مشخص است یارانه چه بینوایان زیر زیر زیر خط فقر رو قطعش کردید سریعا باید یارانه معیشتی ماه رمضانشون رو بریزید به حسابهاشون بی معطلی . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و اتماس تفکر خردمندانه و توبه و جبران در همین ماه رمضان کریم .
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۷:۰۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
یک راهپیمایی روز ایرانیها هم بذارید هیچکی فکر مردم ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
خداروشکر.چه عجب بعدازچندسال.بسیارعالی
آخرین اخبار