ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان از فردا آغاز می‌شود

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای میان پایه‌ها از ۲۸ فروردین و ثبت سفارش پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۵ تیر شروع می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای میان پایه‌ها از ۲۸ فروردین و ثبت سفارش پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۵ تیر شروع می‌شود.

کامبیز یوسفی می‌گوید: ثبت سفارش کتاب‌های درسی در همه دوره‌های تحصیلی و مدارس عادی، استعداد‌های درخشان و دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه (استثنایی) از طریق سامانه به نشانی ww.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی صورت می‌گیرد.

به گفته او، برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۸ فروردین تا ۲۱ خرداد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیر تا ۱۱ شهریور ماه سال جاری فرصت ثبت سفارش وجود دارد.

یوسفی ادامه داد: در شیوه فردی والدین و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره‌ای دانش‌آموزان و پرداخت اینترنتی، کتاب درسی خود را سفارش دهند. در این روش کد ملی دانش‌آموز به عنوان نام کاربری و شش رقم سمت راست سریال شناسنامه دانش‌آموز به عنوان رمز ورود تعریف شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در شیوه گروهی، مدیران مدارس با مراجعه به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه، به‌صورت پایه رشته‌ای (گروهی)، کتاب‌های درسی دانش‌آموزان را سفارش می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.