بروز مشکل در نمایشگر‌های سری گلکسی S۲۰ با بروزرسانی نرم افزاری

گزارش‌ها نشان می‌دهد یک ایراد در بروزرسانی نرم افزار باعث ایجاد مشکلات جدی در نمایشگر‌های سری گلکسی S ۲۰ سامسونگ شده است.

گزارش‌هایی که در توئیتر و انجمن‌های مشتریان سامسونگ منتشر شده نشان می‌دهد برخی از کسانی که از گوشی‌های سری S۲۰ سامسونگ استفاده می‌کنند، هنوز با نمایشگر دستگاه‌های خود مشکل دارند. برخی از این نمایشگر‌ها خطوط باریک صورتی یا سبز عمودی را نشان می‌دهند.

بر اساس گزارش فون آرنا، برخی از این کاربران مدعی هستند این مشکل بلافاصله پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار رخ داده است. در حالی که برخی دیگر می‌گویند این خطوط پس از پایان ضمانت گوشی‌شان ظاهر می‌شوند.

در حالی که تعداد زیادی از این گزارش‌ها به تازگی منتشر شده، اما مواردی هم هستند که به سال ۲۰۲۱ بازمی‌گردند. سال گذشته بود که مشکلات صفحه‌نمایش گلکسی S۲۰ ظاهر شد. در آن زمان یکی از مشکلات صفحه نمایش ظاهر شدن رده‌های سبز و سفید رنگ بود.

 گلکسی S۲۰

کاربران زیادی گزارش خرابی صفحه نمایش سری گوشی‌های S۲۰ را داده اند و انجمن مشتریان سامسونگ پر از این نوع شکایت‌ها است. یکی از کاربرانی که این گزارش‌ها را ارائه داده به دیگر کاربران پیشنهاد می‌کند از نصب بروزرسانی روی این گوشی‌ها خودداری کنند. برخی دیگر از کاربران هم گزارش کرده اند این ایرادات حتی با بازگشت به تنظیم کارخانه نیز رفع نشده اند. به نظر می‌رسد تنها راه حل کردن این مشل تعویض پنل نمایشگر است.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.