لاپورتا: حضور پرتعداد هواداران اینتراخت مایه شرمساری است + فیلم

رئیس باشگاه بارسلونا گفت: حضور بیش از حد هواداران اینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه نیوکمپ مایه شرمساری است.

به دنبال حضور پر تعداد هواداران تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت در نیوکمپ برای تماشای دیدار این تیم برابر بارسلونا در لیگ اروپا، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا این مسئله را "مایه شرمساری" توصیف کرد و گفت باشگاه این اشتباه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

بارسلونا روز پنجشنبه در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در خانه مقابل آینتراخت با نتیجه ۳-۲ شکست خورد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از دور این  مسابقات حذف شد.

به گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا، بیش از ۲۰ هزار هوادار تیم میهمان در سکو‌های ورزشگاه ۹۹۳۵۴ نفری نیوکمپ حضور داشتند که باعث شد بسیاری از هواداران بارسلونا ورزشگاه را پیش از موعد ترک کنند.

پس از پایان این دیدار ژاوی هرناندز سرمربی کاتالان‌ها نیز از این موضوع گلایه کرد.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا گفت: مایه تاسف است که امروز با این مسئله روبرو هستیم. این مسئله نباید دوباره تکرار شود. ما اطلاعات زیادی در مورد آنچه اتفاق افتاده است، داریم. اکنون رسیدگی به آن زمان می‌برد. ما دست به اقداماتی خواهیم زد، این اتفاق مایه شرمساری است. "
بارسلونا که پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان/جام باشگاه‌های اروپا شده است، برای اولین بار پس از فصل ۰۴--۲۰۰۳ در لیگ اروپا حضور داشت. شاگردان ژاوی در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا سوم شدند. در مرحله پلی آف لیگ اروپا، این باشگاه ناپولی ایتالیا و در مرحله یک هشتم نهایی - گالاتاسرای ترکیه را شکست داده بود.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار