انبار‌های ضایعاتی در مهاباد طعمە حریق شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: انبار ضایعاتی در بلوار پرستار این شهرستان پس از ۳ ساعت تلاش مهار شد.

رحمان احمدی گفت: طی تماس تلفنی از سوی شهروندان با سامانەی ١٢۵ در بعد از ظهر امروز مبنی بر آتش سوزی گسترده در انبار‌های ضایعاتی واقع در بلوار پرستار؛ بلافاصله نیرو‌های سازمان به محل اعزام شدند.

وی گفت: در این عملیات ٢٠ آتش نشان متشکل از ٧ دستگاە خودرو سبک و سنگین، ١ دستگاە بیل مکانیکی و ١ لودر به مدت ٣ ساعت مشغول اطفای حریق بودند، زیرا این مواد در حال سوخت، قابلیت اشتعال مجدد را داشتند و آتش نشانان با جداسازی و ایمن سازی محیط، آتش را به طور کامل مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: این حادثه خسارات جانی در پی نداشته، ولی متأسفانه خسارات مالی زیادی برجای گذاشت.

احمدی علت حادثه را سهل انگاری یکی از کسبه انبار‌های ذکر شده دانست و اتصال دستگاه جوشکاری و ایجاد جرقه باعث حریق شده است.

وی از تمامی همکاران در مجموعەی شهرداری بە ویژە از رستم پور شهردار مهاباد، همکاران امور نقلیه که در امر آبرسانی و لایە برداری نقش اصلی را در این حادثه را داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.