محتشمی پور:

تردد تاکسی‌های کاربراتوری در شهر ممنوع است

معاون بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران با توجه به ممنوعیت تردد و فعالیت تاکسی‌های کاربراتوری از مالکان این خودرو‌ها خواست در کمترین زمان برای نوسازی تاکسی خود اقدام کنند.

محتشمی پور گفت: با توجه به اطلاع رسانی‌های پیشین و بر اساس الزامات جدید، تردد هر نوع خودرو و به طور مشخص تاکسی کاربراتوری در کلان شهر‌ها و به تبع آن شهر تهران، ممنوع است و پلیس راهور موظف به هدایت این خودرو‌ها به پارکینگ است، ضمن این که سازمان تاکسیرانی شهر تهران نیز طبق قوانین مجاز به تمدید پروانه بهره برداری مالکان این دسته از تاکسی‌ها نیست.

معاون بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: عدم توجه به نوسازی از سوی مالکان تاکسی‌های کاربراتوری، ممانعت از تردد آن‌ها در سطح شهر و حذف سهمیه سوخت تاکسی را به دنبال خواهد داشت که این امر می‌تواند علاوه بر ایجاد مشکلات معیشتی برای این افراد ایجاد خلل در سیستم حمل و نقل عمومی را نیز موجب شود.

برچسب ها: تاکسی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
کاربراتور و انژکتور زیاد فرقی با هم ندارن تاکسیا باید برقی بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
بهتره ببشتر به فکر گازوئیل سوزا باشین
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
بنام خداوند جان و خرد :
ببخشید مگه تاکسی رایگان جدید به رانندگان تاکسی داران دادید؟ !!! یا تاکسی لیزینگی از دم قسط بدون سود نزولخوری بانکی با اقساط طولانی مدت با اقساط مبلغ اندک به این اقشار ضعیف زحمتکش جامعه داده اید که ازشون اینچونین توقعی دارید این اقشار راننده تاکسیها یه روز کار نکنند اون روز گرسنه هستند با این همه خرج مخارج سرسام آور گران زندگی و تورم شدید این اقشار ضعیف جامعه درآمدی چشمگیر آنچونانی ندارند بیشتر پولشون هم خرج تعمیرات خودرو و خرید قطعات برای خودروهای تاکسیشون می شود که خودروشون راه برود باهاش کار کنند چیزی براشون باقی نمی ماند که باهاش بتوانند خودروی جدید غیر کاربراتوی صفر کیلومتر تاکسی بخرند انصاف و عدالت و مسلمانیتان کجا رفته ؟!!!!! اول این شرایط خرید خودروی جدید تاکسی را براشون فراهم کنید تاکسیهای قدیمیشون رو ازشون با قیمت خوب بخرید و شرایط خوب خرید ارزان قیمت براشون فراهم کنید که بهشون فشارهای کمر شکنان نیایید بعد بهشون بگویید اگه با خودروهای قدیمی کاربراتوری در شهر بیایید و تردد کنید خلاف کرده اید و خودروتون رو به پارکینگپلیس انتقال می دهیم آیا فکر کرده اید اگر این کار رو با یه راننده نان آور یه خانوار ضعیف کنید چقدر حق الناس گردنتان می افتد و آه ناله جانسوز یه خانواده بینوا رو به آسمان خداوند جل جلاله بلند می کنید و با این عمل ناشایستتان هزاران مصائب مشکلات برای آن رانندگان بینوایان جامعه بوجود می آورید فرقی نمی کند خودروهای شخصی اقشار ضعیف جامعه هم همین مشکلات و مصائب را دارند و نمی توانند خودروی به روز رسانی شده غیر کاربراتوری بخرند باید دولت مردان دست اقشار ضعیف جامعه اسلامی رو بگیرند کمکشان کنند حمایتشان کنند تا همه اقشار ضعیف جامعه بتوانند خودروها و متورسیکلتهای جدید خوب غیر آلوده کننده هوا با شرایط بسیار خوب بخرند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه بصیرانه عادلانه مردمی خداپسندانه .
آخرین اخبار