توزیع بیش از ۵ هزار تن کالای اساسی دولتی رمضانه در استان مرکزی

از ابتدای رمضان تا کنون ۵ هزار و ۵۳ تن کالای اساسی با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی توزیع شده است.

اکبری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهادکشاورزی استان مرکزی جزئیات توزیع کالای اساسی رمضانه در استان را به صورت زیر تشریح کرد.

در مدت گذشته از ماه مبارک رمضان ۵ هزار و۵۳ تن کالای اساسی بانرخ مصوب دولتی در استان مرکزی توزیع شده است.

این کالا‌ها شامل ۲ هزار تن برنج تایلندی با قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، ۲۳۰ تن برنج پاکستانی با قیمت هر کیلو ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان، هزارو۷۹۰ تن شکر خانوار و صنف وصنعت با قیمت مصوب ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان بابت هر کیلوگرم، ۲۳ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلو ۱۰۰وپنج هزار تومان و ۱۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۲۰ هزار تومان بوده است.

تامین و توزیع کالا‌های اساسی به صورت مستمر ادامه خواهد یافت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف، اصناف معتمد و منتخب در شهر‌ها و تعاونی‌های روستایی در روستا‌ها توزیع کالا‌های اساسی با نرخ دولتی را بر عهده دارند.

تیم‌های مشترک بازرسی برای نظارت برای نظارت بیشتر بر توزیع کالا‌های اساسی تشکیل شده و در مدت گذشته از سال ۱۴۰۱ دو هزار و ۵۱۳ واحد صنفی و فروشگاهی در شبکه توزیع مورد بازرسی قرار گرفتند که ۲۶۰ پرونده تخلف تشکیل که ارزش ریالی تخلف‌های کشف شده ۸۰۰ میلیون ریال است.

مردم هم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را با تماس با شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۳۸۲۰ به سامانه گزارش‌های مردمی اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.