تقاطع غیرهمسطح خواجه رشید همدان برای انجام عملیات فنی مسدود می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تقاطع غیرهمسطح خواجه رشید به منظور بهسازی از فردا تا پایان تعمیرات فنی و مهندسی مسدود می‌شود.

سرهنگ فرخ جمالی گفت: تقاطع غیرهمسطح (پل روگذر) خواجه رشید حد فاصل خواجه رشید - پل روگذر به سمت بلوار کاشانی از روز پنجشنبه تا پایان روز جمعه مسدود است.

او گفت: پیمانکار متعهد به انجام عملیات فنی و مهندسی تا پایان روز جمعه شده با این وجود برای پیشگیری از بروز ترافیک سنگین از رانندگان وسایط نقلیه درخواست می‌شود برای تردد از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: به دنبال بازگشایی کلاس‌های درس برخی از مدیران مدارس در تماس با پلیس راهور از حضور دانش آموزان زیر ۱۸ سال با موتورسیکلت در مدارس خبر دادند.

سرهنگ جمالی از خانواده‌ها خواست برای پیشگیری از بروز هر گونه سانحه‌ای نظارت و کنترل بیشتری بر روی فرزندان داشته باشند.

او از افزایش سوانح رانندگی در بلوار‌ها خبر داد و گفت: اوایل هفته یک دستگاه سواری دنا هنگام تردد از بلوار احمدی روشن به سمت میدان مدرس در ابتدای خیابان شهید زمان واژگون شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: راننده این وسیله نقلیه با سرعت بالا در حال تردد بود که هنگام مواجهه با عابر برای تصادف نکردن با او، خودرو را به سمت دیگر هدایت کرده که با درخت حاشیه راه برخورد و واژگون شد و در این سانحه ۲ سرنشین دنا به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

جمالی گفت: بلوار احمدی روشن به سمت میدان مدرس از مسیر‌های حادثه خیز و پُرترافیک شهر همدان به شمار می‌رود که برای پیشگیری از گره‌های ترافیکی نصب چراغ زمان دار در میدان مدرس صورت می‌گیرد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار