عزم جزم ستاد اجرایی فرمان امام برای ارتقای سرانه آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان برای توسعه فضا‌های آموزشی، آموزش و پرورش را یاری می‌کند.

حسنعلی عزت خواه در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با قدردانی از تلاش های این ستاد در محرومیت زدایی در عرصه های مختلف گفت: ستاد اجرایی فرمان امام  در عرصه محرومیت زدایی گره گشای مشکلات مردم بوده و فعالیت‌های خوبی در سطح استان داشته که قابل تقدیر است.

او با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش در عرصه های فضا و تجهیزات گفت: انتظار می رود با توجه به اهمیت آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زمینه ساخت فضاهای آموزشی و کمک تجهیزاتی و بهداشتی به مدارس، آموزش و پرورش را یاری کنند.

مدیر اجرایی ستاد فرمان امام (ره) نیز در این دیدار از ساخت ۸۶ آموزشگاه با ۲۷۷ کلاس درس با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داد و گفت: برخی از این طرح ها تحویل شده و برخی دیگر بالای ۹۰ درصد پیشرفت دارد.

شایان نادری، حجم سرمایه گذاری این پروژه ها را بالای ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد و می گوید: در سال جدید ۳۶ مدرسه با اعتبار ۹ میلیارد تومان با مشارکت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و ستاد اجرایی فرمان امام در راستای برچیده شدن مدارس کانکسی احداث خواهد شد.

او از کمک های بهداشتی و معیشتی به دانش آموزان بی بضاعت خبرداد و گفت: در سال تحصیلی جاری با برگزاری رزمایش مشق احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کیف و لوازم تحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا شد.

به گفته نادری شهرستان بویراحمد با جمعیت بالای دانش آموزی نیازمند توسعه فضای آموزشی است و در کنار مجموعه آموزش و پرورش برای ارتقای سرانه آموزشی خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.