صدور مجوز حضور تماشاگران در دیدار شمس آذر و خوشه طلایی

رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: با توجه به پیگیری و درخواست باشگاه شمش آذر، مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه سردار آزادگان برای دیدار با خوشه طلایی صادر شد.

حسین باجیوند با اشاره به دیدار شمس آذر و خوشه طلایی گفت: در این راستا پیگیری و مکاتبات لازم برای اخذ مجوز از ستاد کرونا، شورای تامین و دانشگاه علوم پزشکی انجام شد که با موافقت معاونت سیاسی استان و دانشگاه علوم پزشکی حضور تماشگران در دیدار اخیر با چند شرط بلامانع اعلام گردید.

 تماشاگران حتما باید دو دوز واکسن را زده باشند و کارت واکسن دیجیتال را قبل از ورود به مجموعه ورزشی سردار آزادگان همراه داشته باشند ضمنا همراه داشتن کارت ملی هم برای تماشاگران اجباری است.

 انتظار داریم تماشاگران فاصله طولی را رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید و حتما با ماسک وارد مجموعه شوند و ورود و خروج آن‌ها نیز به نوعی باشد که تجمعی ایجاد نشود.

وی افزود: تماشاگرانی مجاز هستند در این دیدار حضور یایند که ضمن برخورداری از سلامت در دوره نقاهت هم نباشند.

تماشاگران همراهی لازم را در این خصوص داشته باشند تا عواقب هرگونه ناهنجاری، بی نظمی و اخلال در امور موجب منع حضور تماشاگران در دیدار‌های بعدی نشود.

باید تلاش کنیم با رعایت قوانین و مقررات ضمن اینکه از بازی لذت می‌بریم حامی خوبی برای تیم محبوب استان باشیم تا در سایه حمایت هواداران به لیگ برتر صعود کند.

تیم شمس آذر قزوین در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران روز سه شنبه ۲۳ فروردین از ساعت ۲۰ در ورزشگاه سردار آزادگان مقابل خوشه طلایی ساوه قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.