ساعت کاری ادارات در اردبیل تغییر کرد

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: با تصمیم جمعی قرار شد ساعت کاری ادارات در استان اردبیل تغییر کند.

کاظم دبیر گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی در ساعات اولیه، پایانی ادارات و همزمانی خروج کارکنان و دانش‌آموزان در شهر‌های مختلف، قرار شد ساعات ادارات تغییر پیدا کند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل می‌گوید: بر اساس ارائه گزارش پلیس راهور، مجموعه شهرداری و آموزش و پرورش در راه‌اندازی سرویس مدارس و کنترل بار ترافیکی ضرورت تغییر کار ساعت اداری را در شهر اردبیل احساس کردیم از همین رو مقرر شد ساعات اداری در ادارات استان اردبیل از هشت صبح تا ۱۴ عصر باشد.

دبیر گفت: روز‌های پنجشنبه نیز ساعات ادارات هشت صبح تا ۱۳ ظهر تعریف شده و کارکنان در ساعات مقرر باید به ارائه خدمات بپردازند.

او در مورد ساعات کاری بانک‌ها نیز گفت: ساعت کاری بانک‌ها نیز از هشت صبح تا ۱۳ عصر تعریف شده و هموطنان می‌توانند کار‌های اداری و بانکی خود را در ساعات مقرر انجام دهند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: امیدواریم با تغییر ساعات فعالیت ادارات از بار ترافیکی سطح شهر به ویژه در ساعات ظهر کاسته شده و دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها به راحتی بتوانند تردد انجام دهند.

دبیر می‌گوید: در کنار این امر مقرر شد سرویس مدارس فعالیت خود را آغاز کنند تا در روز‌هایی که تا پایان سال تحصیلی باقی مانده، جابجایی دانش‌آموزان از طریق سرویس مدارس انجام شده و از بار ترافیکی نیز کاسته شود.

او گفت: با حضوری شدن مدارس از ۱۴ فروردین و همزمانی شروع و پایان ساعات ادارات، ما با بار ترافیکی و گلایه‌های مردمی روبه‌رو بودیم که انتظار می‌رود با تغییر ساعات کاری ادارات در کنار کارکنان، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها نیز به راحتی تردد خود را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.