النخاله: به تجاوزات دشمن صهیونیستی پاسخ مقتدرانه خواهیم داد

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین از ادامه عملیات جهادی در عمق مناطق صهیونیست نشین خبر داد.

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: جبهه مقاومت فلسطین آماده پاسخ‌های کوبنده به جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیست است.

بر این اساس، النخاله در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المنار درباره تازه‌ترین تحولات فلسطین تصریح کرد: مقاومت واکنش و پاسخی گذرا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی نیست بلکه رویکردی ثابت، مستمر و وظیفه و مسئولیت هر فلسطینی است. عملیاتی که ملت قهرمان فلسطین انجام می‌دهند اقدامی طبیعی است که هر ملتی در شرایط مشابه انجام می‌دهد.

این مقام مقاومت افزود: هر فلسطینی حامل یک طرح مقاومتی و شهادتی است و در این ماه مبارک، تفکر مقاومت نمادین‌تر شده است. ماه رمضان در مسیر مقاومتِ مجاهدان و ملت فلسطین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. عملیات جهادی در عمق رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت و گروه‌های مقاومت به همه تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ خواهند داد.

وی همچنین تصریح کرد: ملت فلسطین در جبهه مقاومت در نوار غزه یا اراضی اشغالی گزینه‌های زیادی در اختیار دارد. مقاومت یک رویکرد تکامل یافته است و دشمن باید همیشه منتظر باشد که هر فلسطینی در همه شهر‌های اشغالی فلسطین حاضر به انجام عملیات و اقدام است. ما در عرصه تقابل مستقیم و مستمر با دشمن قرار داریم و هر لحظه باید آماده رویارویی و درگیری فراگیر باشیم.

دبیرکل جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: درگیری و تقابل با دشمن همیشه پا برجاست و در هر لحظه احتمال اینکه به نقطه درگیری فراگیر و همه جانبه در همه خاک فلسطین برسیم، وجود دارد. فلسطینیان قادر به انجام کار‌های زیادی هستند و عملیات‌های استشهادی اخیر بهترین گواه برای اثبات این موضوع است. عملیات‌های اخیر در اراضی اشغالی بی‌نظیر بودند و مقاومت در جنین و نابلس در حال تقویت است.

زیاد النخاله در ادامه تاکید کرد: نباید ملت فلسطین را در جنین یا کرانه باختری و مسجد الاقصی تنها بگذاریم و نیرو‌های مقاومت، آماده و به صورت مستمر با هم در ارتباط هستند. غزه از کرانه باختری جدا نیست و همه باید این را بدانند. نیرو‌های مقاومت در کرانه باختری و نوار غزه مکمل هم هستند و اسرائیلی‌ها باید بدانند که نمی‌توانند جنین را به تنهایی هدف قرار دهند و ما اجازه چنین کاری را به آن‌ها نمی‌دهیم و به آن پاسخ خواهیم داد.

برچسب ها: فلسطین ، جهاد اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار