معاون استاندار همدان:

سربازان در استان همدان بعد از اتمام خدمت ۱۰۰ میلیون تومان وام می‌گیرند

معاون امور اقتصادی استانداری همدان از اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی اشتغال‌زایی به سربازان پس از پایان خدمت در استان همدان خبر داد.

ظاهر پورمجاهد گفت:دولت سهمیه‌ای به استان همدان اعلام کرده تا به هر فردی که خدمت سربازیش تمام می‌شود ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.

او گفت: پرداخت این تسهیلات که تلاش می شود قرض الحسنه باشد برای ایجاد یک شغل است تا در کوتاه مدت مشکلی از این جوان حل کند.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: طبق آمار بانک‌ها ۴۰ درصد تسهیلات در نظر گرفته شده برای استان همدان در این زمینه اختصاص یافته و پرداخت این تسهیلات تا تیرماه فرصت دارد، چون سال گذشته دیر به استان همدان اعلام شده بود.

افراد باید برای دریافت این تسهیلات به نظام وظیفه یا ارگانی که در آن آموزش دیدند و خدمت سربازی خود را آنجا گذرانده اند مراجعه کنند و از این تسهیلات استفاده کنند.

پورمجاهدگفت: یک گروه کارشناسی در این زمینه ذیل کارگروه اشتغال استان تشکیل و پشتیبانی می‌کند و  امیدوارم دوره‌های آموزشی با کیفیتی برگزار کنیم تا منجر به اشتغال موقت یا کوتاه مدت شود.

منبع بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
کمپین سربازی استخدامی راه بندازین و از مجلس بخواین طرحی بیارن که نیروهای مسلح برای جذب نیرو مجبور به استخدام با حقوق مشخص بشه.و قبل استخدام تعیین کنه که چند نفر برای دفاع نیاز داره،چند نفر آشپزی،چند نفر خدمات،چند نفر برق و مکانیک و... نه اینکه سرباز رو به بیگاری بکشه