تسهیلات چهار درصد به شرکت‌های دانش بنیان در یزد

مدیرکل بنیاد برکت استان یزد گفت: شرکت‌های دانش بنیانی که در ساختمان‌های خالی دانشگاه‌ها مستقر شوند، تسهیلات چهار درصد، دریافت می‌کنند.

محمد پناه گفت: این بنیاد برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به تمامی شرکت‌های دانش بنیانی که در ساختمان‌های خالی دانشگاه‌ها مستقر شوند، تسهیلات چهار درصد سه ساله اعطا می‌کند.

او می گوید: بنیاد برکت استان به ازای هر شغلی که این شرکت‌ها ایجاد کند برای آن‌ها یک پشتیبان قرار خواهد داد و این پشتیبان‌ها مکلفند تمامی تولیدات شرکت دانش بنیان مربوط به خود را خریداری کنند.

این موضوع را محمد پناه در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان مطرح کرد.

دهقانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد  گفت: تصمیم اختصاص ساختمان‌های خالی دانشگاه‌های استان یزد برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان، با حضور روسای دانشگاه‌های آزاد، دولتی و پیام نور نهایی خواهد شد و زمینه استقرار شرکت‌های دانش بنیان و فناور فراهم می‌شود.

او می گوید: این مهم اولین گام استان یزد برای حمایت از این نوع فعالیت‌های مبتنی بر دانش خواهد بود.

عظیمی معاون اقتصادی استاندار گفت: از آنجا که پیش نویس تعهد اشتغال دستگاه‌های استان پارسال نوشته شده بود، نحوه تعهد دستگاه‌ها مطابق شعار سال نبود و نیاز‌مند اصلاح بود.

 او می گوید: هر چند دستگاه‌ها امسال متعهد به ایجاد اشتغال به میزان ۱۸ هزار نفر شدند، اما در این تعهد به موضوع اشتغال فارغ التحصیلان و بانوان به ویژه بانوان تحصیل کرده و نیز افراد بومی با برش شهرستانی کمتر پرداخته شده بود که باید اصلاح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار