توصیه‌های پلیس امنیت عمومی استان قم در ماه مبارک رمضان

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد .

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران گرامی، از هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملاء عام، پوشش نامتعارف و کشف حجاب در واحد‌های صنفی و اماکن عمومی خودداری شود.
وی افزود: در صورت صدور مجوز ویژه فعالیت برای مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه‌های مسافربری، ایستگاه‌های راه آهن و بیمارستان‌ها می‌توانند به منظور ارائه خدمات به مسافرین و افرادی که دارای عذر شرعی می‌باشند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه‌ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت کنند.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز می‌باشد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفین برخورد خواهد شد.
وی یادآور شد: بدیهی است مسئولیت عدم رعایت موارد یاد شده متوجه مسئولین و متولیان اماکن مربوطه می‌باشد.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم با آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان گرامی ضمن تأکید بر رعایت شئون اسلامی (پرهیز از کشف حجاب، عدم استفاده از پوشش نامتعارف، عدم اختلاط نامتعارف زن و مرد و ...) در کلیه واحد‌های صنفی و اماکن عمومی از همه شهروندان گرامی خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرائم، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و یا نزدیکترین مرکز انتظامی به مأموران انتظامی اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوید جمالی
۱۰:۵۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ثبت نام
Iran (Islamic Republic of)
نوید جمالی
۱۰:۵۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ثبت نام پسیج پلیس امنیت عمومی
آخرین اخبار